Uitvaartland.nl finalist bij Retailrookies 2024
Uitvaartland.nl, het snelgroeiende online platform voor uitvaartdiensten, is uitgeroepen tot één van de drie finalisten tijdens de prestigieuze Retailrookies 2024 verkiezing.
Het platform, dat nog maar 10 maanden geleden werd gelanceerd, was één van de 10 genomineerde startups op het RetailTrends Rookie of the Year event. Uitvaartland.nl eindigde op een eervolle derde plaats tijdens het event wat plaatsvond in het DeLaMar Theater in Amsterdam.
Tijdens het event kregen de tien genomineerde startups elk twee minuten de tijd om hun pitch te presenteren aan een vakjury, bestaande uit toonaangevende namen uit de retailsector, waaronder Ton van Veen, CEO van Jumbo Supermarkten, en Wouter Kolk, CEO van Ahold Delhaize Europa. Na de pitches koos de jury drie finalisten: Uitvaartland.nl, Vini Mini en Madaq.
In de finale mochten de meer dan 900 aanwezige professionals uit de retailbranche hun stem uitbrengen op de drie finalisten. Uiteindelijk eindigde Uitvaartland.nl als derde, achter Vini Mini, dat de tweede plaats behaalde, en winnaar Madaq.
“We zijn ontzettend trots dat we als 3e zijn geëindigd in een competitie met zoveel innovatieve startups en vonden het al een eer dat we genomineerd waren, aldus Femke Koning, mede oprichter van Uitvaartland.nl.
“Dat we na slechts 10 maanden zo ver zijn gekomen, is een prachtige erkenning van ons werk en onze missie om het regelen van een uitvaart betaalbaarder en duurzamer te maken.”
De Retailrookies verkiezing van RetailTrends erkent elk jaar de meest veelbelovende startups in de retailsector. De deelname van Uitvaartland.nl benadrukt de groeiende relevantie van het online platform in een branche die steeds meer vraagt om digitale oplossingen.
Meer informatie op https://www.uitvaartland.nl
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.