Geplaatst door eBay

Ve Interactive heeft de Display Retargeting Business van eBay Enterprise Marketing Solutions overgenomen

BOSTON – 7 december 2015 – Ve Interactive, een wereldwijd toonaangevend technologie bedrijf dat een geïntegreerd digital advertisting en onsite conversie platform biedt, heeft de Display Retargeting Business van het bedrijf eBay Enterprise Marketing Solutions overgenomen. eBay Enterprise Marketing Solutions is onlangs gelanceerd als een onafhankelijk bedrijf gesteund door Banneker Partners en Permira Funds.

De overname markeert een belangrijke mijlpaal in de doorlopende expansie van Ve als een wereldwijd e-commerce technologie bedrijf. Het klantenbestand van Ve is nu verhoogd naar meer dan 10.000 online bedrijven. Alle medewerkers van eBay Enterprise Display Retargeting Business zullen blijven, waardoor het totale personeel van Ve op meer dan 850 medewerkers in 34 kantoren wereldwijd zal komen. Ve zal door gaan met het beheren van alle klanten accounts.

eBay Enterprise Marketing Solutions Display Retargeting is een totale digital advertising oplossing aangedreven door high-performance audience targeting strategieën en data. Ve zal de klanten van Display Retargeting het VePlatform aanbieden, om zo nieuwe bezoekers te verwerven, verlaten bezoekers te benaderen en klanten te laten converteren in elke fase van de e-commerce reis.

“De deal van eBay Enterprise Display Retargeting is een belangrijke aanwinst voor de Ve Interactive Group en versterkt onze positie als wereldwijd marktleider in website performance, display advertising en dataverwerking. De reikwijdte van eBay Enterprise Display Retargeting in heel Amerika geeft ons een prachtig platform om te groeien richting het Westen vanuit onze East Coast hub en we zijn blij om hun medewerkers te verwelkomen in het bedrijf. Dit is een enorm spannende tijd voor ons in de grootste digital advertising markt in de wereld “, aldus David J. Brown, CEO, Ve Interactive.

“Wat eBay Enterprise Display Retargeting onderscheidt van andere ad tech agencies zijn de ongelooflijke vaardigheden en expertise van haar wereldklasse digital advertising experts,” volgens Chief Operating Officer Ve Interactive Noord-Amerika Stephen Polinsky. “Deze transactie, geleid door Ve Noord Amerika, zal de groei van Ve helpen versnellen door gerichte hoogwaardige advertising oplossingen te combineren met vorderingen door de website performance software. Ve werkt samen met e-commerce bedrijven om verkeer van hoge kwaliteit met gegarandeerde sales conversies te leveren. ”

Michael Jones, CEO van eBay Enterprise Marketing Solutions vertelt: “Ve en eBay Enterprise Display Retargeting is een natuurlijke samenwerking en een spannende combinatie van een sterk groeiend tech succesverhaal en een wereldklasse digital marketing bureau. Ve zal nu in staat zijn om haar groei te versnellen als een toonaangevende speler in de wereldwijde e-commerce en ad tech branche. ”

eBay Enterprise Marketing Solutions

eBay Enterprise Marketing Solutions zorgt ervoor dat merken en retailers van alle soorten en maten consistente omnichannel ervaringen kunnen leveren op alle retail touch points om nieuwe klanten aan te trekken en window shoppers om te zetten in loyale kopers. Met ongeëvenaarde flexibiliteit en controle versnellen onze klanten met hun performance marketing metrics en winnen bij de huidige digitaal aangesloten consument. eBay Enterprise Marketing Solutions is gevestigd in Wilkes-Barre, Pa. en heeft kantoren in Philadelphia, New York, San Francisco, San Jose, en Tempe.