Geplaatst door Maxxium

Met het vernieuwde platform The Flavour Selection ondersteunt Maxxium horecamedewerkers bij het aanbieden van cocktails

Amsterdam, 8 juni 2021 – Om horecamedewerkers en -ondernemers te informeren, inspireren en stimuleren bij het werken met cocktails introduceert Maxxium de vernieuwde The Flavour Selection. Dit B2B-platform biedt menu’s, eenvoudige handleidingen en recepten voor een brede selectie aan cocktails: van relevante easymix en seizoenscocktails tot klassiekers (met een twist), virgin cocktails en cocktails met weinig alcohol. The Flavour Selection innoveert en breidt continu uit door in te spelen op de behoeften uit de markt.

Informeren, inspireren, activeren
De drijfveren achter het B2B-platform zijn ondernemerschap, educatie op het gebied van trends, inspiratie en kennis van de markt. Het hele jaar door geven de verschillende rayonmanagers van Maxxium, die horecazaken in heel Nederland bedienen, meer inzicht in de behoeftes van de ondernemers. Voor horecaondernemers is het bijvoorbeeld mogelijk om direct op The Flavour Selection persoonlijke menukaarten –die binnen 10 werkdagen worden bezorgd – gratis samen te stellen. Deze optie helpt ondernemers bij het creëren van afwisseling in de menu’s, wat vaak leidt tot een stijging in omzet.

Cocktails op de kaart
De nieuwe look and feel van het platform, de simpele aanwijzingen en recepten van The Flavour Selection zorgen ervoor dat elke horecaondernemer eenvoudig cocktails kan leren maken. De eenvoudige handelingen faciliteren ook een goede naleving van hygiënevoorschriften. Zo kunnen Nederlandse horecaondernemers met het vernieuwde platform in drie simpele stappen cocktails op hun kaart zetten.

‘Lekkere cocktails hoeven niet moeilijk te zijn. Met The Flavour Selection van Maxxium kan elke horecaondernemer op efficiënte wijze kwalitatieve cocktails maken. De horeca zal drukker dan ooit zijn deze zomer en de horecagast wilt genieten met mooie drankjes! We zijn trots om met ons platform te kunnen bijdragen aan een prachtige zomerervaring voor cocktailiefhebbers’, aldus Jonathan van Dorp, Brand Ambassador van The Flavour Selection bij Maxxium.

Meer informatie over The Flavour Selection is op de vernieuwde website te vinden.

Over Maxxium Nederland B.V.

Maxxium Nederland B.V. is een marketing-, verkoop- en distributieorganisatie van kwalitatief hoogwaardige drankenmerken in verschillende gedistilleerdcategorieën en champagne. Het portfolio van Maxxium Nederland bestaat uit vele marktleidende merken zoals Bols Amsterdam,The Famous Grouse, Licor 43, Lolea, Villa Massa, Jägermeister, Hendrick’s Gin, Rémy Martin, Piper-Heidsieck en Passoã. Voor meer informatie zie www.maxxium.nl.