Verzekeringssite.nl kiest voor Oogst

Amsterdam, december 2011 – Verzekeringsvergelijker Verzekeringssite.nl heeft gekozen voor online marketing bureau Oogst als partner voor het verbeteren van de online vindbaarheid. Oogst biedt strategische ondersteuning bij het beheer van de Google AdWords Campagnes voor zowel de zorg-als autoverzekering.
Ook gaat Oogst samen met het online marketingteam van Verzekeringssite.nl de prestaties van de website optimaliseren. Het vertalen van inzichten via gemeten data en het testen van verschillende website onderdelen zullen hier een grote rol in spelen.
Erik Hordijk, Eigenaar Verzekeringssite.nl: “Na een zorgvuldige selectie hebben wij gekozen voor Oogst als partner op het gebied van zoekmachine adverteren. Voor ons is het momenteel de drukste periode van het jaar, vanwege het zorgverzekeringsseizoen. Het begeleiden van de consument in het maken van de beste keuze van hun zorgverzekering van 2012 staat nu centraal. In de aanloop naar het zorgverzekeringsseizoen heeft Oogst vanuit haar brede kennis van Web Analytics zeker bijgedragen bij zowel het optimaliseren van de site en de lopende Google AdWords campagnes.”
Philip Spaas, Managing Partner bij Oogst: “Vanuit onze kennis op het gebied van online financiële dienstverlening hebben we Verzekeringssite.nl kunnen helpen met online strategie en aanpak. Omdat de samenwerking met het team van Verzekeringssite.nl soepel en prettig verloopt, hebben we snel kunnen schakelen en stonden de campagnes klaar voor het zorgseizoen. Op dit moment wordt er continue geoptimaliseerd en adviseren we Verzekeringssite.nl in verdere optimalisatie van de website.”
Deze samenwerking betekent opnieuw een versterking van de positie van Oogst binnen de financiële dienstverlening online.
-Einde-
Over Verzekeringssite.nl
Verzekeringssite.nl werkt geheel onafhankelijk. Alle verzekeraars worden op dezelfde objectieve wijze vergeleken en het bedrijf heeft geen banden met maatschappijen. Het vergelijken van de premies en het vrijblijvend opvragen van offertes is voor consumenten gratis. Diverse verzekeringen kunnen ook online afgesloten worden via Verzekeringssite.nl. Verzekeringssite.nl krijgt haar inkomsten uit het doorsturen van de offerte-aanvragen en het sluiten van polissen. Verzekeringssite.nl is in juni 2000 opgericht door de broers Jeroen en Erik Hordijk. Momenteel is de website eigendom van Erik Hordijk en Ilse de Ligt.
Over Oogst
Oogst is in 2005 gestart als online marketing bureau en richt zich met name op zoekmachine marketing en online prestatieverbetering. Kwaliteit, duidelijkheid, een integrale aanpak en flexibiliteit spelen een belangrijke rol. Tot de klanten behoren onder meer OHRA, D-Reizen, Hypotheek Visie, Kleertjes, Bol.com, Deloitte en NCOI.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.