Industry Wire

Geplaatst door zanox-M4N

Vimodos start affiliate programma met zanox-M4N

Online modestad Vimodos.nl, een initiatief van Vesper Retail B.V., is per direct een affiliate programma gestart bij het premium advertising netwerk zanox-M4N. Het affliliate programma wordt daarnaast in oktober intensief ondersteund door een TV-campagne op alle RTL zenders.

De ambitieuze webshop streeft ernaar een belangrijke speler te worden binnen het snelgroeiende online fashion segment. Dat doet zij op eigen kracht door de overzichtelijke website en de uitstekende klantenservice (o.a. gratis bezorging, 30 dagen bedenktijd en vandaag vóór 21.00 uur besteld, morgen in huis). Mede m.b.v. de Nederlandse marktleider in performance advertising, die tevens de Nederlandse specialist is binnen online fashion, hoopt Vimodos in korte tijd een significant marktaandeel te veroveren. Via zanox-M4N werkt Vimodos onder meer samen met bekende mode- en lifestyleportalen zoals Fashionchick.nl en Girlscene.nl. Bij deze samenwerking geldt een innovatieve aanpak: de favoriete kledingitems, speciaal geselecteerd door de Fashionchick en Girlscene redacties, worden getoond als aparte collecties in de webshop van Vimodos.

Over Vimodos
Vesper Retail B.V. is opgericht door ambitieuze ondernemers die al eerder massa’s consumenten aan zich wisten te binden met o.a. digitale producten. Met Vimodos als eerste initiatief wil Vesper Retail B.V. zich vestigen als e-commerce partij. De tweede webwinkel in een ander segment is reeds in ontwikkeling.

Vimodos heeft een ruim assortiment aan dames- en heren kleding en accessoires van merken als G-star, Supertrash, DEPT, Superdry, Diesel, Replay, AAIKO, Adriano Goldschmied en Met Injeans. Ook verkoopt Vimodos een aantal merken exclusief online, zoals Drykorn en Woolrich. Een uitgebreid en hoogstaand servicepakket is wat Vimodos tot een prettige webshop maakt.

Over zanox-M4N
Zanox, dat onlangs is samengegaan met M4N, is de Nederlandse marktleider in online performance advertising. Zanox-M4N heeft als missie de omzet van adverteerders en publishers te vergroten. Bij het op transactie-gebaseerde businessmodel vergoeden adverteerders de online adverteeractiviteiten van publishers voor een gerealiseerde lead of sale. Publishers promoten de online producten en diensten van adverteerders. Dit doen zij via diverse online adverteer- en marketingkanalen, waaronder affiliate marketing, search marketing, retargeting, social media advertising, tekstlink advertising, display advertising, e-mailmarketing, shopping- en loyaltyprogramma’s. Zanox-M4N koppelt meer dan één miljoen publishers aan meer dan 3800 adverteerders en werkt onder meer voor KPN, T-Mobile, Groupon, Wehkamp, Zalando, De Bijenkorf, OHRA en Centraal Beheer Achmea.

M4N is in 1999 opgericht onder Mbuyu Community BV. Zanox is opgericht in 2000. In juni 2011 zijn beide bedrijven samengegaan en maken sindsdien onderdeel uit van de Zanox-groep, een bedrijf met meer dan 650 werknemers en dertien kantoren, verdeeld over Europa, Azië en Noord-Amerika. ZANOX.de AG is onderdeel van Axel Springer AG en het Zwitserse PubliGroupe AG met respectievelijk een aandelenverdeling van 52,5 en 47,5 procent.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht