Industry Wire

Geplaatst door Virtual Affairs

Virtual Affairs met Heineken.nl grote winnaar van de Dutch Interactive Awards

Interactief consumentenplatform voor het Nederlandse uitgaanspubliek
Heineken.nl is het online touch point van Heineken. De website is geheel vernieuwd en aangevuld met het nieuwe loyaliteitsprogramma van Heineken. Dit programma is erop gericht om de relatie en interactie tussen Heineken en haar consumenten te verdiepen. In het loyaliteitsprogramma staat uitgaan centraal. Heineken biedt via de website voordeel, voorrang en voorrecht op het gebied van uitgaan, sport en muziek. Gratis naar concerten, speciale VIP behandeling, jezelf op de gastenlijst zetten, etc. Kortom; je verrijkt je uitgaansleven met Heineken!

Campagnes
Heineken.nl blijft zich naast loyaliteitsplatform bewijzen als middel voor bekende campagnes. Wat dacht je bijvoorbeeld van de grappige Men With Talent campagne? Op Heineken.nl kan iedereen kaarten winnen voor de UEFA Champions League finale in Rio de Janeiro. En de nieuwste campagne: ‘Pletterpetje op, pletterpetje af’.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht