Industry Wire

Geplaatst door Lebara

Vjeze Fur is terug op social media

“HEEL HET INTERNET IS WEER COMPLEET. Ik ben er weer!! Tijd voor een maandje meer” is de post waarmee Vjeze Fur dit weekend zijn comeback op Instagram-account bekend maakt. Freddy Tratlehner, beter bekend als Vjeze Fur van De Jeugd van Tegenwoordig was sinds nieuwjaarsdag offline. Dat hij intens gemist werd, wordt duidelijk door de vele honderden reacties en duizenden likes naar aanleiding van zijn comeback-post op 1 februari. Fans reageren massaal met reacties als: ‘Mijn leven is weer compleet’ en “Sta hier gewoon te janken van blijdschap. Tintelingen over mijn leven van gelukzaligheid”

De eerste influencer campagne met de vraag om offline te gaan
Het idee om offline te gaan kreeg steun uit zeer onverwachte hoek en wel van telecomprovider Lebara. Zij vroegen Fred voor de eerste influencer-campagne ooit die vereist juist NIETS te posten. Met de campagne wil Lebara laten zien dat hun Sim Only abonnement elke maand aan te passen is.

Dus als je de ene maand juist geen zin hebt om veel online te zijn en de andere maand juist heel veel, dan is je bundel elke maand daarop aan te passen. Freddy bleek daarvoor het ultieme voorbeeld: in januari was hij volledig offline en vanaf februari lijkt er weer ruimte voor veelvuldig posten. Zijn tweede post in februari is inmiddels ook al een feit.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht