Geplaatst door Volgdelijsttrekker

Volgdelijsttrekker lanceert sociaal politiek platform

Het platform is actief tijdens de verkiezingscampagne in aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen op 9 juni 2010. Doel van dit internetplatform is het in kaart brengen van informatie omtrent lijsttrekkers en bijbehorende politieke partij. De (zwevende) kiezer is beter in staat om een gefundeerde keuze te maken voor een politieke partij na het raadplegen van volgdelijsttrekker. Het platform is te bereiken op www.volgdelijsttrekker.nl

Op volgdelijsttrekker vindt de (zwevende) kiezer informatie over de lijsttrekkers, zoals: personalia, partijinformatie, agenda en verkiezingsprogramma. Daarnaast wordt alle informatie die lijsttrekkers in de sociale netwerken van Twitter, Flickr en YouTube plaatsen automatisch weergegeven op volgdelijsttrekker.
Volgdelijsttrekker is objectief en toont naast bovenstaande informatie tevens een nieuwsblog, peilingen, statistieken en updates uit offline nieuwsbronnen. De lijsttrekkers beschikken tevens over een eigen domeinnaam waarbij de informatie van de desbetreffende lijsttrekker direct wordt getoond.

volgfemkehalsema.nl
volgjobcohen.nl