Geplaatst door Vooruit

Vooruit wint Europese Aanbesteding voor Front-End ICT Hardware bij Stichting Montessori Scholengemeenschap Amsterdam (MSA)

Vooruit, een toonaangevende leverancier van ICT-oplossingen, kan met trots melden dat ze mede-raamcontractant is geworden voor levering en diensten tbv front-end ICT hardware bij de Stichting Montessori Scholengemeenschap Amsterdam.
Deze Raamovereenkomst tussen de MSA en Vooruit, geldt voor de levering van ICT-hardware zoals laptops, desktops, aanverwante apparatuur zoals beeldschermen en toetsenborden, en tablets aan alle Montessori scholen in het Voortgezet Onderwijs in Amsterdam gedurende de komende jaren.

De Stichting Montessori Scholengemeenschap Amsterdam, die momenteel onderwijs verzorgt aan ruim 6.000 leerlingen, heeft Vooruit geselecteerd op basis van een passend aanbod voor haar doelgroep.

“We zijn verheugd om door de Stichting Montessori Scholengemeenschap Amsterdam te zijn gekozen als leverancier en dienstverlener van front-end ICT-hardware,” aldus Maaike Dekkers-Duijts, CEO van Vooruit. “Ons team is vastbesloten om de scholen te voorzien van betrouwbare en innovatieve technologieën en uit te groeien tot een betrouwbare partner voor zowel studenten als medewerkers.”

Door het winnen van deze aanbesteding versterkt Vooruit haar positie als een belangrijke speler op het gebied van ICT-oplossingen in het Voortgezet onderwijs. Met een focus op kwaliteit, service en klanttevredenheid blijft Vooruit zich inzetten om de digitale transformatie van het onderwijs te ondersteunen en te stimuleren.

Over Vooruit:
Vooruit is een vooraanstaande leverancier van ICT-oplossingen met een uitgebreid portfolio aan producten en diensten die zijn ontworpen om organisaties te helpen hun digitale doelstellingen te bereiken. Met een team van ervaren professionals en een sterke focus op klanttevredenheid, streeft Vooruit ernaar om technologie toegankelijk en effectief te maken voor al haar klanten.
Vooruit is sinds 1 maart jl. de nieuwe naam van de labels: D-Two, Four IT, MCC, Scala Solutions en Tech Bakery met vestigingen in Elst (Gld), Huizen, Leiderdorp en Voorthuizen.