Geplaatst door Wazzup Inc

Wazzup lanceert online Makelaar en Horeca platform

‘De gedachte erachter is dat we van gebruikers uit de branche willen leren. We denken dat het beter werkt als we daarvoor een open platform aanbieden waarop mensen uit onze branches met elkaar en met ons in discussie kunnen, kennis kunnen delen, elkaar kunnen ontmoeten, etc…’. Wazzup hield al regelmatig enquêtes en klanttevredenheid onderzoeken maar kwam tot de conclusie dat de resultaten daarvan onvoldoende inzicht gaven in wat er echt speelt in de branche omdat ze onbewust teveel vroegen naar wat ze zelf wilden horen.

Toegankelijk voor iedereen
Wazzuptalk.com is toegankelijk voor iedereen. Hoewel Wazzup het platform aanbiedt, wordt er niet gecensureerd op inhoud, behalve als geplaatste content ingaat tegen de zakelijke dan wel persoonlijke normen en waarden van de onderneming.

Eén portaal voor Makelaardij en Horeca?
Nijmeijer: ‘Makelaardij en Horeca op dezelfde website, waarom? Omdat er een gemene deler is, het ondernemerschap. Makelaars en Horeca professionals kunnen in hun eigen groepen discussiëren over branchespecifieke zaken en daarnaast met elkaar, over het ondernemerschap. En juist dat element kan verfrissend zijn…’.

Wazzup Inc.
Bestaat uit Venum (CRM voor makelaars), Housenet (websites voor de makelaardij), Bibito (websites voor de Horeca) en Foodz (online restaurants reserveren).