WD maakt het studenten nu nóg gemakkelijker om een back-up te maken van hun kostbare data

Schiphol-Rijk, 2 september 2013 – WD maakt het opslaan van kostbare data voor studenten nu wel heel aantrekkelijk. WD’s webstore voor studenten en medewerkers van universiteiten en hogescholen geeft nu 20 procent korting op alle WD producten en berekent geen verzendkosten. Het enige dat studenten en de medewerkers hiervoor moeten doen is zich eenmalig aanmelden op www.wdstudentstore.com met hun e-mailadres van de universiteit en aangeven uit welk land ze afkomstig zijn.  Vervolgens krijgen zij toegang tot een breed scala van WD producten in de WD webstore.

Mede dankzij de WD-producten wordt het studentenleven eenvoudiger: bijvoorbeeld voor het opslaan van collegeaantekeningen of kostbare (vakantie)foto’s op de nieuwe en draagbare  My Passport Ultra van WD. Deze actie komt precies op tijd voor het nieuwe schooljaar.

Mooie foto’s + My Passport Ultra = gemoedsrust
Door het gebruik van WD back-up producten zoals My Passport Ultra wordt het leven van studenten een stuk eenvoudiger. Belangrijke zaken als muziek  en foto’s kunnen zowel direct op de drive als in hun dropbox-account  worden geplaatst.  Met een maximale capaciteit tot 2 TB in een compacte kleine mobiele harde schijf die in een broekzak past, kunnen meer dan 400.000 foto’s of 500.000 MP3’s geplaatst worden.

My Passport Ultra is verkrijgbaar vanaf 99 euro.

Algemene voorwaarden
WD kan de aanbieding tussentijds wijzigen. De aanbieding kan niet worden gecombineerd met andere acties. Er mogen  maximaal twee producten per kwartaal besteld worden. Deze aanbieding is bedoeld voor eindgebruikers en niet voor online veilingen of resellers. WD behoudt zich het recht om de bestelling te annuleren of op te schorten.

Over WD
WD, onderdeel van Western Digital, is al jaren innovator en marktleider in de opslagbranche. Als trendsetter in opslagtechnologie, produceert het bedrijf betrouwbare, high-performance hard disk drives (hdd) en solid disk drives (sdd). Deze schijven worden behalve in de eigen opslagproducten, door OEM’s en systeembouwers toegepast in desktop- en mobiele computers, in bedrijfscomputersystemen, embedded systemen en consumentenelektronica. De marktleidende opslagproducten en –systemen, netwerkproducten, mediaspelers en softwareoplossingen van WD stellen wereldwijd mensen in staat eenvoudig hun content te bewaren, op te slaan, te beschermen, te delen en te beleven op meerdere apparaten. WD werd in 1970 opgericht. Het hoofdkantoor is gevestigd in Irvine, Californië  (VS). Kijk voor meer informatie op de website van het bedrijf: www.wd.com.

Western Digital Corp. (NASDAQ: WDC) levert wereldwijd producten en diensten die mensen in staat stellen digitale content te maken, beheren, beleven en behouden. De bedrijven binnen dit concern ontwerpen en vervaardigen opslagapparaten, netwerkapparatuur en mediaspelers van de merken WD, HGST en G-Technology. Op het investeerdersgedeelte van de website van het bedrijf (www.westerndigital.com) is financiële informatie en informatie voor investeerders te vinden.

De Nederlandstalige website is direct te benaderen via www.wdc.com/nl. WD is ook te volgen via Twitter www.twitter.com/wd_nederland en Facebook www.facebook.com/westerndigitalnederland.

Dit persbericht bevat beweringen over de toekomst, zoals uitspraken over de datum waarop de My Passport Ultra 2Tb externe harde schijf naar verwachting beschikbaar is. Deze toekomstverwachtingen zijn afhankelijk van bepaalde risico’s en onzekerheden, zoals veranderingen in de marktsituatie, in de vraag, in wereldwijde economische situatie en andere risico’s en onzekerheden die opgesomd zijn in de laatste SEC-documenten van WD, waar we graag uw aandacht voor vragen, waardoor de daadwerkelijke resultaten kunnen verschillen van die opgenomen zijn in de toekomstverwachtingen. Wij maken lezers er attent op geen overspannen verwachtingen te hebben van deze toekomstverwachtingen, die met de wetenschap van de datum hiervan zijn opgesteld, en WD voelt zich niet verplicht deze toekomstverwachtingen bij te stellen naar aanleiding van komende ontwikkelingen of omstandigheden.

# # #

Western Digital, WD, het WD-logo en My Passport zijn gedeponeerde handelsmerken van Western Digital Technologies, Inc. in de V.S. en andere landen; WD SmartWare™ Pro en My Passport Ultra zijn handelsmerken van Western Digital Technologies, Inc. in de V.S. en andere landen. Alle andere handelsmerken zijn eigendom van de respectieve eigenaars. De getoonde afbeeldingen kunnen afwijken van de daadwerkelijke producten. Mogelijk zijn niet alle producten in ieder land verkrijgbaar.