Industry Wire

Geplaatst door Webhelp

Webhelp gaat partnership aan met Recast.AI en breidt haar ChatBot en artificial intelligence aanbod uit

Webhelp, een van de toonaangevende wereldwijde Business Process Outsourcers (BPO) en leider in customer experiences, heeft de samenwerking met Recast.AI aangekondigd. Hiermee benadrukt Webhelp haar rol als technology enabler en breidt haar solutions op het gebied van kunstmatige intelligentie verder uit.
Met dit partnership worden op maat gemaakte ChatBots en AI-gedreven customer experiences breder toegankelijk. Opdrachtgevers van Webhelp kunnen door deze ontwikkeling eenvoudig gepersonaliseerde ChatBots implementeren in hun dienstverlening. De software simuleert door middel van spraak of tekst menselijke gesprekken en heeft als doel de customer experience te verbeteren. Bots zijn in meerdere kanalen inzetbaar zoals Messenger, SMS, In-App, Skype en Slack.

Gert-Jan Morsink, CEO Webhelp Nederland en lid Raad van Bestuur van de Webhelp Groep: “De positie van Webhelp als technology enabler is ontzettend belangrijk voor ons. De middelen die we investeren in de ontwikkeling van nieuwe technologieën zoals ChatBots en onze relaties met vooraanstaande start-ups in de technologie sector, onderscheidt ons van andere customer experience en business process outsourcers.”
“Deze zomer heeft Recast.AI onze March of the Bots-challenge gewonnen op de beurs Viva Technology. We zijn zeer onder de indruk van het product en zijn enthousiast over de enorme mogelijkheden die onze samenwerking biedt om het customer experiences-landschap te transformeren met gebruik van de uitstekende applicaties in artificial intelligence.”

Patrick Joubert, medeoprichter en CEO van Recast.AI: “Webhelp is wereldwijd een toonaangevende customer experience en business process outsourcer met enorm veel ervaring en een fantastische reputatie. We zijn verheugd om samen te werken met Webhelp en onze expertise op het gebied van kunstmatige intelligentie toe te voegen aan het toch al indrukwekkende aanbod in conversatie interfaces van Webhelp. Ik ben ervan overtuigd dat het partnership leidt tot de ontwikkeling van nieuwe initiatieven in kunstmatige intelligentie en ChatBots op het gebied van customer experiences.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht