Geplaatst door NuBouwen.nl

Webshop NuBouwen.nl lanceert twee nieuwe webwinkels

Een jaar geleden was NuBouwen.nl nog een ‘kleine’ webshop van Bouwmaterialenhandel Den Brok uit Nijmegen. Inmiddels staan er 4 volwaardige webwinkels online. Naast de vertrouwde website NuBouwen.nl en het in maart van dit jaar gelanceerde NuGereedschap.nl staan nu ook NuHout.nl en NuTegels.nl online. NuHout.nl zal een divers assortiment aan hout gaan aanbieden van deuren en kozijnen tot tuinhout en multiplex. NuTegels.nl is kleinschaliger en alleen gericht op wand- en vloertegels. De nieuwe webwinkels volgen de succesformule van NuBouwen.nl. Dit betekent een kwalitatief hoogwaardig assortiment hanteren, scherpe prijzen bieden, en service op de eerste plaats zetten.

Het servicegerichte aspect van NuBouwen.nl en haar webshops blijkt een belangrijk onderdeel in de bedrijfsvoering.“De gemiddelde bestelling ligt al snel rond de €900, dan wil je ook dat er goed wordt gecommuniceerd”, stelt Kurt den Brok, eigenaar van NuBouwen.nl. Gedurende het hele bestelproces is er persoonlijk contact tussen NuBouwen.nl en haar klanten. “Het is niet zomaar een boek of cd’tje bestellen, als er bouwmaterialen worden besteld wil men juist alle details van de bestelling weten, wij proberen ze zo goed mogelijk op de hoogte te houden”.

Hetzelfde serviceniveau zal gehanteerd gaan worden op NuHout.nl en NuTegels.nl. “We hebben extra geïnvesteerd in goed personeel zodat we dezelfde service kunnen bieden als op NuBouwen.nl”, aldus Kurt den Brok. Een belangrijk middel om de bezoekers extra service te kunnen bieden is de chatfunctie. De experts van NuBouwen.nl kunnen klanten zo direct te woord staan. “Als bezoekers vragen hebben over hoe ze iets moeten verwerken, dan krijgen ze hier meteen antwoord op via de chat. Ook voor NuHout.nl en NuTegels.nl zal dit belangrijk zijn”, zo concludeert Kurt den Brok.

De lancering van NuHout.nl en NuTegels.nl gaat gepaard met diverse acties en kortingen voor beide webwinkels. Zo zal er van vrijdag 17 juni tot en met zondag 19 juni geen verzendkosten worden gerekend voor beide webwinkels. Daarnaast is een groot deel van het assortiment van NuHout.nl in prijs verlaagd en zijn er een aantal exclusieve vloertegels in de aanbieding op NuTegels.nl.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Danny Klaassen via danny@nubouwen.nl.