Geplaatst door zaak-shops.nl

Webwinkelketen zaak-shops.nl is opnieuw FD Gazellen

Voor de tweede keer valt de webwinkelketen zaak-shops.nl in de prijzen bij de jaarlijkse Gazellen Awards van het Financieel Dagblad (FD). De Gazellen Awards worden uitgereikt aan de snelst groeiende bedrijven van Nederland. We hebben verschillende medewerkers gevraagd wat de kracht achter het succes deze webwinkelketen is.

“We hebben de afgelopen tijd vele veranderingen doorgevoerd binnen het bedrijf.” Aldus Jochem Mossel, één van de oprichters. “Belangrijk is dat we onze klanten het hele jaar door kunnen bedienen. We zijn een one-stop-shop voor verschillende populaire seizoens- en vrijetijdsproducten. Dit varieert van heaters tot ventilatoren en van platenspelers tot drones.”

Niet alleen op het gebied van productdifferentiatie is zaak-shops.nl aan het vernieuwen: “Innoveren is enorm belangrijk. We kijken continu naar nieuwe mogelijkheden om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Dit doe je voor, maar ook achter de schermen”, benadrukt Quinten Eradus, Advisor Marketing Communications bij zaak-shops.nl. “Onlangs hebben we een nieuw systeem geïntegreerd wat ons in staat stelt om de klant sneller en deskundiger te adviseren.” Het resultaat mag er ook zijn. Gemiddeld scoort de webwinkelketen een keurige 8,7. “En daar zijn we enorm trots op!”

Het is ook een goed jaar geweest voor de detailhandel, voor de webwinkels in het bijzonder. Zo was afgelopen zomer een goed jaar voor deze branche. In augustus steeg de omzet met 3,4% ten opzichte van vorig jaar volgens het Centraal Bureau voor de Statistiek.

Adri Larkens, mede-eigenaar van zaak-shops.nl vindt het een eer om voor de tweede keer de FD Gazellen te mogen winnen. “Dit betekend dat onze klanten tevreden zijn, en daar doen we het uiteindelijk voor. Het jonge en gedreven team complimenteert elkaar goed, we weten elkaar aan te vullen waar nodig.”

De uitreiking van de FD Gazellen Awards 2018 is op dinsdag 15 november en start om 14:30 in het Groninger Forum aan het Hereplein te Groningen.