Geplaatst door Zliide

Weekday slaat handen ineen met tech-bedrijf Zliide

Efficiëntie en compatibiliteit zijn essentieel voor een hedendaagse shopervaring, daarom slaan Weekday (Denemarken) en Zliide de handen ineen. Zliide is een tech-bedrijf dat een revolutionaire app ontwikkeld heeft op het gebied van shoppen, waarmee de manier waarop we winkelen enorm verbeterd wordt. Gebruikers kunnen de up-to-date voorraad van hun lokale Weekday bekijken, een bestelling plaatsen en die binnen drie uur gratis laten bezorgen, net als hoe je eten bestelt via apps. De klant kan de app ook in de winkel gebruiken met een zelf-checkout optie.

Zliide wil een prettige winkelervaring realiseren door het gedoe van rondkijken in drukke winkels te vermijden en tijd te besparen door lange rijen te omzeilen. De thuisbezorg optie is een milieuvriendelijke keuze: lange trips vanaf grote magazijnen worden vervangen door Zliide’s eigen fietskoeriers.

Weekday is zeer enthousiast over de samenwerking met deze innovatieve start-up in Denemarken, en daarmee het ontdekken van nieuwe technologische mogelijkheden. Een soepele, optimale winkelervaring voor de klant is bij Weekday prioriteit.

“We are very excited to launch this partnership with a new start-up as part of our continuous strive to elevate the Weekday store experience. All the while assuring that our customer needs are met in regard to seamless shopping within the digital era.”- Mattias Eriksson, Head of Growth and Business Development

Hoe werk het?

Voor bezorging aan huis
> Download de Zliide app
> Check in de app waar je lokale Weekday winkel is
> Selecteer je items en kies de bezorgoptie
> Betaal met Mobile Pay of credit card

De zelf-checkout
> Download de Zliide app
> Houd je telefoon bij de Zliide tag aan het item
> Bekijk de info en selecteer
> Betaal direct in de app en het alarm van het item wordt uitgeschakeld
> Ga naar een Zliide box in de buurt en lever de tag en hanger in

Waar en wanneer?
De app lanceert deze week bij Weekday Aarhus en half mei (TBA) bij Weekday Amager torv, Kopenhagen (op dit moment alleen in Denemarken).