wehkamp.nl: ‘consument besteedt meer met kerst’

Gezellig huis en mooie outfit
De helft van de Nederlanders besluit dit jaar thuis of in eigen land te blijven met de feestdagen, zo meldde de Telegraaf afgelopen maandag. Dirk van den Bogaart, woordvoerder en corporate reputatiemanager bij wehkamp.nl: “Wanneer consumenten besluiten de feestdagen rond en in eigen huis door te brengen, willen zij het thuis gezellig maken. Kerst- en woonaccessoires verkopen daarom goed. De meest gekochte kerstaccessoires bestaan uit tafeldecoratie, maar ook kerstversiering en – verlichting. In navolging van het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten decoreren Nederlanders in toenemende mate niet alleen hun kerstboom maar tevens het gehele huis.
Naast een gezellig huis, willen Nederlanders er met kerst en oud & nieuw graag goed uitzien. Bij dames zijn op dit moment de zwarte feestjurkjes, tops en jumpsuits het populairst. De jumpsuit staat dit jaar voor het eerst in de top 10 van meest populaire fashionitems voor de kerst. De heren dragen deze kerst met name een colbert, gecombineerd met een overhemd en een stoere jeans. Accessoires zoals een leuke strik, een horloge en bretels zijn bij de mannen dit jaar populair.
wehkamp.nl
wehkamp.nl, een van de onderliggende merken van RFS Holland Holding B.V., is met 1,7 miljoen vaste klanten, ruim 128 miljoen bezoekers per jaar en meer dan 7 miljoen zendingen per jaar het grootste online warenhuis van Nederland. Het assortiment bestaat uit zo’n 180.000 artikelen verdeeld over Mode, – Huis, Tuin & Do It Yourself, – Elektronica, Entertainment & Huishoudapparatuur, – Sport & Vrije Tijd en Beauty & Wellness. RFS Holland Holding B.V. (RFS), de houdstermaatschappij van wehkamp.nl, Create2fit, Fonq.nl en Lacent B.V., realiseerde met een omzet van 590 miljoen euro in het boekjaar 2012/2013, het beste resultaat in de geschiedenis van de onderneming. Voor meer informatie: www.rfshollandholding.com
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.