Geplaatst door We.Stream

We.Stream als succesvolle startup mee met Nederlandse handelsmissie naar CES in Las Vegas

In januari 2018 lanceerde We.Stream groots haar gelijknamige mobiele WiFi hotspot op de Consumer Electronics Show (CES) in Las Vegas. De aankomende editie in januari is We.Stream opnieuw aanwezig, als één van de 50 geselecteerde Nederlandse bedrijven, op de grootste technologiebeurs ter wereld.

We.Stream is één van de enkele geselecteerde Nederlandse startups die voor het tweede jaar op rij aanwezig is op het Holland Paviljoen. Die selectie heeft het bedrijf te danken aan een succesvol eerste jaar, waarin samenwerkingen werden opgetekend met partners en klanten wereldwijd. De overeenkomst met KLM is hier het meest recente voorbeeld van. De Nederlandse luchtvaartmaatschappij verkoopt de We.Stream op hun vluchten in hun inflight retail aanbod.
Met de mobiele WiFi hotspot kunnen reizigers wereldwijd veilig mobiel internetten, zonder dat zij zich zorgen hoeven te maken over hoge roamingkosten. Het device biedt dekking in 145 landen wereldwijd. We.Stream staat tijdens de CES op het Holland Paviljoen in Eureka Park (stand 51726), waar alle ‘latest and greatest’ op het gebied van technologie en innovatie te vinden zijn. Deze Nederlandse Handelsmissie wordt voor de derde keer geleid door de Special Envoy van Startupdelta, Prins Constantijn van Oranje.

Robert Pronk, Marketing Manager bij We.Stream:
“We zijn supertrots dat we voor de tweede keer geselecteerd zijn om met een aantal andere zeer succesvolle CES-alumni opnieuw aan deze missie deel te nemen. In de afgelopen maanden zijn we hard gegroeid en zijn we overeenkomsten aangegaan met distributeurs en resellers in onder andere Zuid-Afrika, Frankrijk, Spanje en de Filipijnen. Recent hebben we een samenwerking met KLM aangekondigd. KLM biedt passagiers de gelegenheid om ons product in het vliegtuig aan te schaffen, zodat zij direct na landing op hun bestemming verbonden zijn. Dit kan bijvoorbeeld ook handig zijn voor bezoekers aan beurzen zoals de CES. Zij hebben de gelegenheid om tijdens de vlucht de We.Stream aan te schaffen en zo hun connectiviteit gedurende de CES te waarborgen.”

Jurgen ter Hoeve, CEO bij We.Stream, licht de productontwikkeling en de plannen voor de CES toe:
“Vorig jaar toonden zeer veel bedrijven al belangstelling voor de We.Stream tijdens de CES. We bieden dit jaar een nog beter product. We hebben recent een groot aantal landen toegevoegd aan ons dekkingsgebied, voor sterk verbeterde prijsstelling. Daarnaast is de security laag op ons device het afgelopen jaar verder doorontwikkeld. We zijn de duidelijke marktleider als het om dekking en prijs-kwaliteitsverhouding gaat. We richten ons op de CES vooral op internationaal opererende bedrijven en zakenreizigers, omdat we hen een oplossing bieden om wereldwijd zaken te kunnen doen. Een ander doel is het leggen van contacten met potentiële internationale resellers van ons product in de IT-, telecom-, of reisbranche. Onze distributeurs uit de VS (Frontier Computer Corp), Frankrijk (Advanced Tracking) en Nederland (Partners in Telecom) gaan mee om ons internationale netwerk te vergroten. Op deze manier zetten we samen met onze partners de volgende grote stappen in de strijd voor wereldwijd veilig en betaalbaar mobiel internet.”