Geplaatst door YouStars B.V.

Wie geeft YouTube talent een kans?

Tussen alle initiatieven rond talentenjachten op tv, radio en internet ontbreekt het nog aan een platform waar het talent zelf de uitslag kan bepalen. Bestaande initiatieven zijn vaak gebaseerd op een vakjury die het lot bepaalt of op de goodwill van fans die een bepaald kapitaal moeten opbrengen voor het opnemen van een plaat. Maar niet elk talent kan deze mogelijkheden benutten en is sterk afhankelijk van anderen. En nu met YouStars is er een platform die Talenten, Fans en de Platenindustrie samen brengt en waar het Talent zelf de controle heeft. Via Youstars maakt men kans op dat felbegeerde platencontract en heeft daar zelf invloed op!

Bij YouStars krijgt het Talent de controle en regie over zijn of haar succes. Door zoveel mogelijk Fans te werven speelt een Talent zich in de kijker van de platenmaatschappijen die meekijken. Hoe meer een Talent opvalt des te sneller krijgen ze de mogelijkheid om uitgenodigd te worden door een van de samenwerkende platenmaatschappijen. De Talenten krijgen diverse mogelijkheden om zichzelf te promoten zoals het uitnodigen van vrienden en het aanschaffen van online promotiepakketten. Daarmee krijgen ze zelf de regie over hun voortgang.

Het concept waar muzikaal talent zijn of haar talent aan de wereld laat zien heeft diverse artiesten het succes gebracht. Wek de interesse van het publiek. Zorg dat jouw Fans je steunen, en vergroot de kans dat je ontdekt wordt.

Al diverse YouStars Talenten hebben de stap kunnen maken naar de platenmaatschappij en hebben dus hun droom uit zien komen.

YouStars biedt talent de kans om door te breken. Tonny Alberti van Alberti Entertainment, bekend vanwege zijn jarenlange ervaring in de muziek en entertainmentwereld, steunt dit initiatief van harte. Alberti: “YouStars stimuleert het talent en biedt de reële mogelijkheid om de top te bereiken!”

Kijk op YouStars.nl en maak kennis met talenten van eigen bodem die dicht bij je staan. Talenten kunnen zich gratis inschrijven.