Geplaatst door Winkelstraat.nl

Winkelstraat.nl start met gratis retourneren

Fan van online shoppen, maar houden de retourkosten je regelmatig tegen om daadwerkelijk een bestelling te plaatsen? Winkelstraat.nl begrijpt dat en start vanaf vandaag met het gratis terughalen van je pakketje.

“Het past bij de luxe en high class service waar ons bedrijf om bekend staat”, zegt Joost van der Veer, mede-eigenaar van de online fashion shop.

Klant is koning
Hij vervolgt: “Zeker 60 procent van de shoppers bekijkt de retourvoorwaarden voordat ze iets bestellen. Daarvan zegt de helft dat een aankoop niet is doorgegaan omdat de retourprocedure niet aansloot op hun wensen. Vandaar dat we nu beginnen met gratis retourneren. We luisteren graag naar onze klanten.”

Luxe
Winkelstraat.nl startte vorig jaar al met het kosteloos omruilen van items. Wie een andere maat of andere kleur wilde, kreeg zonder bij te betalen alsnog het juiste product geleverd. “Maar we beseften dat onze dienst verder moest rijken dan alleen een gratis ruildienst, aldus Van der Veer. “We zijn een bedrijf dat staat voor luxe, dat moet ook terug te zien zijn in de after sales.”

Thuis opgehaald
En vanaf vandaag is het dus zover. Ben je niet tevreden over je aankoop? Geef dit online aan en binnen een dag, of zelfs dezelfde dag nog, wordt het pakket weer bij je thuis opgehaald.