Industry Wire

Geplaatst door Dynamic Yield

Wunderman Thompson Commerce en Dynamic Yield kondigen strategisch partnership aan

Amsterdam. 15 mei 2019: Wereldwijde eCommerce consultancy Wunderman Thompson Commerce en Dynamic Yield, een AI-gedreven personalisatie tool, hebben vandaag een strategisch partnership aangekondigd waardoor het voor brands mogelijk wordt om gepersonaliseerde customer experiences te bieden over ieder touchpoint.

Met dit partnership is Wunderman Thompson Commerce in staat om eersteklas personalisatie oplossingen gebaseerd op Artificial Intelligence en Machine Learning te bieden zonder de complexiteit die daar vaak bij komt kijken. Door Dynamic Yield aan het portfolio van toonaangevende partnerships toe te voegen, biedt Wunderman Thompson Commerce haar klanten nóg een mogelijkheid om direct de volgende stap in online commerce te zetten.

Colton Perry, VP of Channels bij Dynamic Yield geeft aan: “Wunderman Thompson Commerce is een vooraanstaand eCommerce consultancy en biedt niet alleen strategische oplossingen, maar ook hoogwaardige integraties van customer experiences en eCommerce technologieën voor ’s werelds meest bekende en iconische merken. Door hun ongeëvenaarde ervaring te combineren met de mogelijkheden van Dynamic Yield kunnen we onze klanten uitgebreide, strategische en gepersonaliseerde customer experienes bieden die de ROI op grote schaal zullen verbeteren.

Marco Flapper, Director of Customer Experience & Data bij Wunderman Thompson Commerce EMEA zegt: “In de steeds sneller veranderende wereld van eCommerce, worden gebruiksvriendelijkheid, personalisatie en customer experience steeds belangrijker. We zijn enthousiast over het bundelen van onze krachten met Dynamic Yield om zo onze klanten te helpen steeds persoonlijkere content en producten te laten zien in hun webshop.

~EINDE~

Over Dynamic Yield
Dynamic Yield is een AI-gedreven personalisatietool dat geïndividualiseerde customer experiences biedt over ieder kanaal, denk aan web, apps, email, kiosks, Internet of Things en call centers. De datamanagement capaciteiten van Dynamic Yield bieden een helder overzicht van elke klant waarmee op een snelle en schaalbare manier zeer gerichte digitale interacties kunnen worden gecreëerd. Marketeers, productmanagers en engineers maken dagelijks gebruik van Dynamic Yield, onder andere voor het lanceren van nieuwe personalisatiecampagnes, het uitvoeren van server-side en client-side A/B tests, het gebruik van machine learning voor product- en contentaanbevelingen en voor het inzetten van algoritmen voor slim getriggerde e-mail en pushmeldingen. Ga naar: https://www.dynamicyield.com/

Over Wunderman Thompson
Wunderman Thompson Commerce is het grootste eCommerce bureau binnen het wereldwijde WPP netwerk en biedt strategische duidelijkheid, technische know-how en creatieve inspiratie om retailers, merken, fabrikanten en holesalers te helpen navigeren door huidige en toekomstige commerce strategieën. Wij zorgen bij onze klanten voor omzetgroei, customer ownership en een gebalanceerde eCommerce mix over alle online kanalen. Ga naar: www.wundermanthompsoncommerce.com

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht