X2com zoekt telecom en ICT partners in België

Het in Nederland gevestigde telecombedrijf X2com heeft onlangs haar werkterrein uitgebreid naar België. De in 2008 opgerichte organisatie maakt een snelle groei door. In Nederland worden de door X2com zelf ontwikkelde telecom diensten via een netwerk van 200 telecom en ICT partners gedistribueerd naar de eindklant. Vanaf nu wordt ook in België gewerkt aan een netwerk van dergelijke partners die de telecom diensten kunnen gaan leveren aan de eindgebruiker.

Professionele technische support en gratis training en opleiding
X2com onderscheidt zich van andere telecom aanbieders vanwege de professionele technische support aan partners. Bovendien krijgen zij gratis training en opleiding om succesvol met de diensten aan de slag te gaan. X2com wil hierdoor partners aan zich binden die graag de kansen op de telefoniemarkt willen benutten, maar dat alleen op basis van goede ondersteuning willen doen.

Hosted telefonie als troef
Onlangs heeft X2com een nieuwe versie van de dienst X2desk gelanceerd. De opvolger van de bestaande en succesvolle hosted telefonie oplossing is bijzonder gebruiksvriendelijk en kent tal van mogelijkheden. X2com speelt hiermee in op de toenemende vraag naar een eenvoudig in te zetten schaalbare telefonie oplossing waarvoor geen hoge investering nodig is.

Job Dirksen, directeur van X2com: “Het huidige economisch klimaat draagt er toe bij dat niet veel organisaties kiezen voor een nieuwe telefooncentrale ‘binnen de muren’. Dat is namelijk een flinke investering. Met X2desk maakt de klant voor een laag bedrag per maand gebruik van een digitale telefooncentrale van X2com. Via het Nederlandstalige portaal beschikt men over alle functies die nodig zijn om het telefoonverkeer met een paar klikken helemaal naar eigen inzicht in te regelen.”

Horeca, accountantskantoren, retail organisaties en call centers
De X2desk oplossing is onder andere interessant voor bedrijven en instellingen waarbij sprake is van variaties met betrekking tot openingstijden, bereikbaarheid en/of bezetting. Ook bedrijven die beschikken over meerdere vestigingen hebben baat bij X2desk omdat al het inkomende en uitgaande telefoonverkeer van alle vestigingen vanaf het webbased portaal wordt beheerd.