Industry Wire

Geplaatst door xerox

Xerox kondigt oprichting van CareAR-softwarebedrijf aan

Utrecht, 3 sept. 2021 – Xerox Holdings Corporation (NYSE: XRX) richt CareAR, A Xerox Company, op. CareAR is een organisatie die CareAR, Inc., DocuShare® en XMPie consolideert onder één holdingmaatschappij met de naam CareAR Holdings. De nieuwe organisatie heeft een post-money-waardering van 700 miljoen dollar ontvangen en een investering van 10 miljoen dollar in aandelen van ServiceNow, toonaangevend op het gebied van de digitale workflow.

CareAR wordt geleid door Xerox President en Chief Operations Officer Steve Bandrowczak, die zijn huidige rol uitbreidt en tevens de rol van voorzitter van CareAR op zich neemt. Hij wordt bijgestaan door Sam Waicberg, de oorspronkelijke oprichter van CareAR, Inc, die optreedt als CareAR’s President.

Het uitgebreide CareAR®-platform, waarin het contentmanagementsysteem van DocuShare, het cross-mediaplatform van XMPie en de kunstmatige-intelligentie-engine PARC Alto AI van Xerox zijn gecombineerd, ondersteunt servicemonteurs met visuele hulpmiddelen en toegang tot data. Zo voorziet het monteurs en eindklanten van service-ervaringen van hoge kwaliteit, en verlaagt het tegelijkertijd de bedrijfskosten en CO2-uitstoot van dienstverleners. De basis van het nieuwe CareAR®-platform wordt gevormd door de augmented-reality-technologie die Xerox heeft verkregen via de eerder dit jaar aangekondigde overname van CareAR, Inc. Deze technologie integreert met ServiceNow® Field Service Management en stelt servicemonteurs in staat om gebruik te maken van de kennis van meer ervaren monteurs door middel van live, door AR ondersteunde instructies.

CareAR’s managementplatform voor service experience is industrie-agnostisch en integreert naadloos met het platform van digitale workflow leider ServiceNow. Het platform biedt een end-to-end-benadering van werkorders, cases en incidenten, en levert hoogwaardige klantresultaten en service-ervaringen voor bedrijven in verschillende industrieën. De augmented-reality-technologie van het bedrijf is baanbrekend voor het ecosysteem van de dienstverlenersbranche en biedt een oplossing voor belangrijke uitdagingen op het gebied van duurzaamheid en personeelsbeleid. Het platform biedt de volgende voordelen:

  • Supportmedewerkers krijgen beschikking over de visuele hulpmiddelen en toegang tot de gegevens die nodig zijn om te voorzien in consistente en hoogwaardige service-ervaringen voor servicemonteurs en eindklanten. Tegelijkertijd verlagen zij zo de operationele kosten en CO2-uitstoot van dienstverleners.
  • Het oplossen van problemen rondom het tekort aan talent in het personeelsbestand, iets dat met name speelt bij sectoren waarin monteurs met pensioen gaan. Naarmate het huidige personeelsbestand uitfaseert, kunnen dienstverlenende organisaties niet langer vertrouwen op het leermeestersysteem dat gebruikelijk is in de branche. CareAR helpt de tijd van ervaren werknemers te optimaliseren en stelt onervaren werknemers in staat te putten uit kennis die door de voorspellende AI-capaciteiten van CareAR is samengesteld.
  • Ondersteuning van de doelstellingen van werkgevers op het gebied van duurzaamheid en maatschappelijke verantwoordelijkheid. CareAR maakt preventieve en onderhoudsklussen op afstand mogelijk, waardoor een monteur minder vaak hoeft voor te rijden. Minder transporten resulteert in minder bestelwagens en vrachtwagens en dus een lagere CO2-uitstoot voor serviceorganisaties. Daarnaast zorgen beter geïnformeerde werknemers zorgen voor een veiligere werkplek.

John Visentin, Vice Chairman en CEO van Xerox: “Xerox heeft CareAR opgericht om oplossingen te bieden voor service-intensieve industrieën. Het platform biedt realtime instructie, visuele hulpmiddelen en toegang tot gegevens voor elke gebruiker, allemaal aangestuurd door voorspellende kunstmatige intelligentie. Door een platform te creëren dat intuïtief is voor een digital-native workforce, en met de investering van ServiceNow, zijn we ervan overtuigd dat CareAR de categorie Service Experience Management zal definiëren en laten groeien.”

John Ball, Senior Vice President Customer Workflows bij ServiceNow: “Onze klanten hebben nog nooit zo veel behoefte gehad aan workflows die zorgen voor meer operationele efficiëntie, betere klant- en milieuresultaten en meer veiligheid. Onze investering weerspiegelt onze overtuiging dat CareAR het potentieel heeft om augmented reality van wereldklasse te leveren. Klanten die de augmented reality van CareAR gebruiken om werk via het toonaangevende workflowplatform van ServiceNow te routeren, kunnen problemen beter op afstand oplossen, waardoor de oplostijden korter worden en er minder dure bezoeken ter plaatse nodig zijn. Dat zorgt ook voor een flinke vermindering van de CO2-uitstoot. Samen leveren we krachtige enterprise service-ervaringen voor de nieuwe wereld van werk.”

Xerox werd in verband met de transactie geadviseerd door Mizuho Securities USA en Willkie Farr & Gallagher LLP.

Webcast voor beleggers

Het senior management van Xerox organiseerde op donderdag 2 september 2021 een webcast om de aankondiging van CareAR te bespreken. De presentatie is beschikbaar op de Investor Relations-website van Xerox.

Over Xerox Holdings Corporation

Al meer dan honderd jaar herdefinieert Xerox voortdurend de werkplekervaring. Gebruikmakend van zijn leidende positie in kantoor- en productieprinttechnologie, heeft Xerox zich uitgebreid naar software en diensten om medewerkers duurzaam in te zetten. Van kantoor tot industriële omgevingen, de gedifferentieerde bedrijfsoplossingen en financiële diensten van Xerox zijn ontworpen om elke dag beter te laten werken voor klanten – ongeacht waar dat werk wordt gedaan. Wetenschappers en ingenieurs van Xerox zetten die erfenis van innovatie voort met baanbrekende technologieën op het gebied van digitale transformatie, augmented reality, robotgestuurde procesautomatisering, additive manufacturing, het industrial internet of things en cleantech. Meer informatie is te vinden op xerox.nl.

Over CareAR

CareAR, A Xerox Company, is de leider op het gebied van Service Experience Management (SXM). Het bedrijf maakt expertise direct toegankelijk voor gebruikers via remote, live visuele augmented-reality (AR) en AI-interacties, instructies en inzichten als onderdeel van een naadloze digitale-workflowervaring. CareAR zet de standaard voor de SXM-categorie door kloven op het gebied van vaardigheden te overbruggen, kennisoverdracht te versnellen, meer operationele efficiëntie te bieden en de resultaten en veiligheid voor de klant te verbeteren. Meer informatie is te vinden op CareAR.com.

Over ServiceNow

ServiceNow laat de wereld van werk beter werken voor mensen. Het cloudplatform en de oplossingen van ServiceNow voorzien in digitale workflows die geweldige ervaringen creëren en productiviteit ontsluiten voor werknemers en de onderneming. Meer informatie is te vinden op www.servicenow.com.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht