Geplaatst door Yellowmind

YellowMind vernieuwt… Yellowmind

In een strategische heroriëntatie heeft Yellowmind haar producten en diensten aangescherpt. De focus op Integrated Internet Solutions, de gewijzigde markt- en klantenwensen, zijn vertaald in een heldere propositie met een bijpassende huisstijl.

Daarnaast is er bij de bouw van de site op alle fronten rekening gehouden met de indexering van zoekmachines. Zowel bij de bouw van het framework, het design, als bij het beheer van de site met het contentmanagementsysteem Max. De uitdrukkelijke wens dat dit niet ten koste mag gaan van de informatievoorziening aan bezoekers is hierbij ook gerespecteerd. Eric Bremer, directeur van Yellowmind: “Ik denk dat de nieuwe site bij uitstek communiceert wat volgens onze klanten onze kracht is: bedrijfsresultaat verbeteren door effectiever internettoepassingen.”

Met producten als Max Publisher, Max Recruitment of Max Shops en diensten voor Adobe Flash, Adobe Flex, iPhone en Ipad-ontwikkeling bedient Yellowmind een klantenkring met onder andere Van Dijk Educatie, Veen Magazines, Job Brokers en bijvoorbeeld Cinemec en MegaJobs. Met Integrated Internet Solutions koppelt Yellowmind internettechnologie aan communicatiewensen en bedrijfskundige verbeteringen.