Zandbeek versterkt zich ook weer in 2018

Contentmarketingbureau Zandbeek uit Eindhoven verwelkomde afgelopen jaar meerdere nieuwe talenten en ervaren professionals en zet deze groei in 2018 voort. Zes nieuwe talenten en ervaren professionals bouwen vanaf dit jaar mee aan de geïntegreerde aanpak van merk, content en media.
Marlot Keijnemans
Per 1 februari startte Marlot Keijnemans (25) bij Zandbeek. In 2017 studeerde Marlot af aan de Avans Hogeschool van de opleiding Communicatie. Tijdens haar studie deed ze ervaring op bij Ricoh Nederland en de Volksbank. Ze startte haar carrière bij Van den Udenhout Group en is vanaf februari PR- en mediaproducer bij Zandbeek.
Paul Lakwijk
Per 1 januari is Paul Lakwijk (27) bij Zandbeek gestart als brand designer. Paul studeerde af aan de Kunstacademie en deed daarna ervaring op als designer bij Media Outlaws. Verder brengt hij als freelancer zijn illustratie skills en grote passie voor voetbalcultuur in de praktijk. Bij Zandbeek sluit Paul aan bij team Rijkswaterstaat.
Jeroen Stein
Jeroen Stein (59) startte per 1 januari als senior communicatieadviseur. Met ruim 25 jaar ervaring kan wel gesteld worden dat Jeroen een echt communicatieprofessional is die zijn sporen ruimschoots verdiend heeft. Hiervoor werkte hij onder meer voor Van Lanschot Bankiers, Essent en Rijkswaterstaat. Een mooie achtergrond waarmee hij Zandbeek binnen team Rijkswaterstaat goed zal kunnen versterken.
Cis van den Nieuwenhof
Per 1 februari is Cis van den Nieuwenhof (36) bij Zandbeek gestart als brand producer. Cis startte haar carrière bij Zandbeek als projectmanager en werkte daarna bij de Eindhovense bureaus FPW en Megawatt. De afgelopen jaren werkte ze als zelfstandig professional. Nu is Cis terug op haar oude nest.
Joost Mulder
Ook hardloop- en theaterfanaat Joost Mulder (38) is in januari gestart. Joost werkte hiervoor bij ProRail, Rijkswaterstaat en verschillende gemeentes en provincies. Bij Zandbeek zal hij als communicatieadviseur zijn skills in omgevings- en projectcommunicatie voornamelijk inzetten bij werk voor Rijkswaterstaat.
Annie Sporen
Als laatste verwelkomt Zandbeek nog een nieuwe stagiaire. Annie Sporen (21) studeert Communicatie & Multimedia Design aan de Avans Hogeschool. Bij Zandbeek zal ze haar grote interesse in vormgeving, webdesign en videomontage in de praktijk brengen.
Over Zandbeek
Zandbeek, the agency for engagement (www.zandbeek.nl), is een prijswinnend contentmarketingbureau en werd in 2017 gewaardeerd als beste marketingbureau van Nederland in de MT1000. Zandbeek ontwikkelt innovatieve en geïntegreerde oplossingen op het snijvlak van merk, content en media. Dat doet het bureau voor onder andere ABN AMRO, BAM, Cushman & Wakefield, Eindhoven365, ESET, Heras, KPN Zakelijke Markt, Rijkswaterstaat, Simpel, Vebego en VTech.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.