Geplaatst door E-mark

Zeven supermarktorganisaties en E-mark maken samen de actiesite voor Funky Beans

Deze vrolijke boon kent 53 varianten, een speciale ‘race slide’, een verzamelbox en een bijbehorende poster met stickers. Ook worden er 3 ruildagen georganiseerd bij verschillende supermarkten. De supermarktorganisaties verwachten dat de Funky Beans actie een groot succes zal worden.

Voor het online gedeelte is E-mark als partner gevraagd. Op de actiesite, www.funkybeans.nl, waant de bezoeker zich in een ware beans community. Je kunt er games spelen, een instructiefilmpje bekijken, kleurplaten downloaden en zelfs je eigen Funky Bean ontwerpen. De bezoekers besluiten gezamenlijk, door middel van stemmen, wie de gelukkige winnaars van de 200 te winnen prijzen zijn en wie de mooiste Beans heeft ontworpen.

Else Miek Deen van Deen Supermarken: “Naast de technische kennis waar E-mark over beschikt, is ook hun creativiteit en originaliteit de reden waarom zij voor ons de geschikte partij zijn”.
Frans van der Steen van E-mark geeft aan: “Het leukste aan dit soort trajecten is om echt samen met de klant iets te bedenken, neer te zetten en elkaar aan te vullen. Op die manier kijken beide partijen met een voldaan en trots gevoel naar het eindresultaat”.