Geplaatst door Provincie Noord Holland

Wat wil je zien op onze sociale media?

Sociale media zijn voor de provincie Noord-Holland belangrijke platformen om met inwoners in contact te zijn en nieuws te delen.

Zo blijven inwoners en andere belanghebbenden van de provincie geïnformeerd over onderwerpen als wonen en mobiliteit en over infrastructurele projecten die in de regio worden uitgevoerd.

Enquête

De provincie monitort haar aanwezigheid op sociale media op dagelijkse basis, maar elke paar jaar pakt ze het met een onderzoek groter aan en vraagt ze de mening van Noord-Hollanders. Via een enquête kun je ons laten weten wat je vindt van onze uitingen op sociale media. Zo vraagt de provincie bijvoorbeeld wat je op welke kanalen verwacht te lezen en wat ze kan verbeteren. Iedereen kan de enquête invullen. Het maakt daarbij niet uit of je de provincie op sociale media volgt.

Het invullen van de enquête duurt ongeveer 10 minuten en wordt zeer gewaardeerd. De enquête staat zeker tot en met 12 december 2021 online. Het onderzoek wordt uitgevoerd door het bedrijf Mediatest.

Ga naar de enquête.