Emerce auteur

Jaap van Baar

Jaap van Baar
Werkt bij MeasureWorks
Functie Sales Manager
Website http://www.measureworks.nl
Twitter jaapvanbaar
LinkedIn Public Profile
Expertise Analytics

Jaap is als Sales Manager van MeasureWorks betrokken bij de strategische inrichting en toepassing van user experience analytics bij organisaties met een online focus. Hij werkt samen met bedrijven als Bol.com, Thomas Cook, Consumentenbond, Delta Lloyd, Centraal Beheer, Exact, PostNL en ING aan de verbetering van de online klantervaring. Kern van zijn aanpak is dat inzichten moeten worden omgezet in concrete actie om de online gebruikerservaring te verbeteren en zodoende klantloyaliteit, sentiment en conversie te vergroten.

Recente berichten van Jaap van Baar

Sentiment is de nieuwe graadmeter

BEST PRACTICE - 26 april 2012 Geen reacties

Sentiment_analytics

Bij analytics draait het niet meer om conversie, maar om het sentiment. Het is de belangrijkste KPI in de klantcontactstrategie.

Volledig artikel »

Statistieken
  • 1Aantal artikelen in totaal
  • 2880Aantal views gemiddeld per artikel
  • 0Reacties in totaal
  • 0Reacties gemiddeld per artikel