Jaap van Baar
  • Jaap van Baar

  • 1 artikel
  • 20690 views

Jaap van Baar

Werkt bij
MeasureWorks
Functie
Sales Manager
Twitter
@jaapvanbaar
Linkedin
http://www.linkedin.com/in/jaapvanbaar

Jaap is als Sales Manager van MeasureWorks betrokken bij de strategische inrichting en toepassing van user experience analytics bij organisaties met een online focus. Hij werkt samen met bedrijven als Bol.com, Thomas Cook, Consumentenbond, Delta Lloyd, Centraal Beheer, Exact, PostNL en ING aan de verbetering van de online klantervaring. Kern van zijn aanpak is dat inzichten moeten worden omgezet in concrete actie om de online gebruikerservaring te verbeteren en zodoende klantloyaliteit, sentiment en conversie te vergroten.

Artikelen van Jaap van Baar

Sentiment_analytics
  • 26 april 2012 07:10

Sentiment is de nieuwe graadmeter

Bij analytics draait het niet meer om conversie, maar om het sentiment. Het is de belangrijkste KPI in de klantcontactstrategie.