Geplaatst door ClickToBuy

A.C. Ryan Voorraad Europe naar ClickToBuy

Dagaanbieder ClickToBuy heeft de gehele Europese voorraad van A.C.Ryan opgekocht. Onlangs werd bekend dat A.C.Ryan Europa gevestigd in Nederland haar activiteiten hier heeft beëindigd.

A.C.Ryan staat bekend om haar hoge kwaliteit Media Spelers en overige multimedia apparaten en accessoires. De producten van A.C.Ryan worden o.a door de achterban van het altijd kritische Tweakers.net veelal de hemel in geprezen. Ook de heren van Gamekings.TV hebben meerdere lovende review filmpjes gemaakt over dit merk.

De directie van het bedrijf achter ClickToBuy (iShopZo B.V.) en een andere vooralsnog anonieme partner twijfelde daarom ook geen moment toen de mogelijkheid zich voor deed de gehele Europese voorraad van dit prachtige merk over te nemen. De overname betreft alleen alle nieuwe players en accessoires die A.C.Ryan in Nederland op voorraad hield en bestemd waren voor de Europese markt.

Een woordvoerder van ClickToBuy spreekt over een waar hoogtepunt in het bestaan van de website. Het afgelopen jaar zijn wij als bedrijf flink gegroeid en zien wij iedere maand weer dat wij marktaandeel veroveren ten opzichten van onze concurrenten iBood en 1DayFly. Met dit soort unieke acties zoals wij nu met A.C.Ryan laten zien kunnen wij nog meer klanten overtuigen van het feit dat ClickToBuy niet onderschat moet worden en dat wij keer op keer bewijzen ludieke acties op te kunnen zetten en in staat zijn om altijd de scherpste prijs te bieden waarin ook de service niet tekort schiet.

Op de vraag of de klanten van ClickToBuy binnenkort worden getrakteerd op een mooie deal van A.C.Ryan kon de woordvoerder duidelijk zijn; “Wat denk jij dan? Wat moeten we er anders mee?“.

Tot slot werd onlangs bekend dat de garantie afwikkeling voor alle bestaande players en de voorraad die nu is overgenomen door ClickToBuy wordt afgehandeld op internationaal niveau door AC Ryan Asia Pacific. Klanten met een speler en nieuwe toekomstige klanten kunnen hier dus terecht voor garantie afwikkeling.