Geplaatst door DeOnlineDrogist.nl

Bij DeOnlineDrogist.nl betalen met handtekening

AMSTERDAM, 20151029 — Klanten van DeOnlineDrogist.nl kunnen vanaf vandaag hun drogisterijartikelen betalen met hun handtekening. De webwinkel is de eerste shop uit de webshopranglijst Twinkle 100 die deze innovatieve betaalmethode accepteert.

Betalen bij DeOnlineDrogist.nl op een mobile device wordt nu nog gemakkelijker en sneller. Na eenmalige registratie van je handtekening kies je bij afrekenen op smartphone of tablet voor ‘Betalen met je handtekening’ en betaal je simpelweg door je handtekening te zetten op je touchscreen. De nieuwe betaalmethode heet Sign2pay en maakt gebruik van geavanceerde software, die onder meer de snelheid van schrijven, start- en eindpunten, aanrakingen en honderden datapunten analyseert. Daarmee is de digitale handtekening even veilig als een vingerafdruk.

Bovendien is DeOnlineDrogist.nl sinds 5 oktober over op een responsive platform. De webshop is nu op één platform te bezoeken, ongeacht of je nu via je smartphone winkelt of via desktop. Joachim de Boer, directeur E-commerce van DeOnlineDrogist.nl, is erg enthousiast over de nieuwe ontwikkelingen: ‘Mensen doen natuurlijk steeds meer via een mobile device hun aankopen. Bestellen bij DeOnlineDrogist.nl op een smartphone of tablet is nu gemakkelijker dan ooit. Een overzichtelijke website, geen gedoe meer met cardreaders en geen verwijzingen naar andere betaalpagina’s: de klant blijft binnen DeOnlineDrogist.nl en kan in drie seconden een betaling doen.’ Sign2pay is een relatief jong bedrijf, maar ‘ze begrijpen daar heel goed wat klantvriendelijkheid is en dat supporten wij van harte’, aldus De Boer.

DeOnlineDrogist.nl is een 100%-internetdrogisterij die in 2007 door drie vrienden is opgezet. De webwinkel is inmiddels uitgegroeid tot de grootste online drogisterij van Nederland en bezet plaats 78 in de Twinkle100.