Industry Wire

Geplaatst door E-sites

Nieuw managementteam E-sites

Breda, 15 februari – Digitaal bureau E-sites zet een deels nieuw managementteam (MT) aan het roer van de organisatie, dat inzet op het realiseren van nieuwe strategische plannen voor de aankomende jaren.

Gescheiden verantwoordelijkheden directie en MT

De drie oprichters van het bureau, Rob Peters, Sjoerd van Oosten en Ivo Willekens, blijven als directie nauw betrokken bij de organisatie, maar verleggen hun aandacht naar de verdere ontwikkeling van de E-sites Group, bestaande uit E-sites, Fingerspitz Online Marketing & Techtwo. Het nieuwe management focust zich volledig op de groei van E-sites en zet in op nieuwe strategische plannen waarbij onder andere de focus op de branches Sport, Health en Retail centraal staat.

Bekende én nieuwe gezichten MT

Het managementteam wordt naast Arthur Engel (technical director) en Jeroen van Hoek (operational director) gecompleteerd met een account director en een creative director. Voor de eerstgenoemde functie is Marloes Bovée aangesteld, vanuit een interne positie. “Marloes heeft in de 8 jaren als key account manager bij E-sites haar sporen verdiend.” stelt Rob Peters, CEO bij E-sites. “Vanuit haar persoonlijke ambitie voor deze rol, haar ervaring en bewezen capaciteiten, hebben wij vol vertrouwen in het realiseren van onze plannen met Marloes en zijn we blij dat ze deze uitdaging aangaat.” Voor de rol van creative director is de sollicitatieprocedure in volle gang. We hopen met dit laatste teamlid het nieuwe MT snel compleet te maken.”

Strategische roadmap richting de toekomst

In ruim 16 jaar tijd is de E-sites Group gegroeid naar bijna 100 medewerkers, over meerdere vestigingen. Een goed moment voor bezinning, zo besloot de directie en nam voor een lange-termijnstrategiebepaling een extern bureau in de arm. “We hebben ons gestort op een nieuwe strategische roadmap voor onze veranderende organisatie. We wisten prima wat onze doelstellingen zijn voor de aankomende jaren. Maar we wilden graag de mooie en ambitieuze plannen die we hadden voor de langere termijn concreet en vooral scherp maken. Een uitgebreid traject met management en medewerkers heeft gezorgd voor bezinning, verder vooruitkijken en nog meer focus. Een helder pad richting de toekomst.”

Toekomstvisie E-sites

“Wat ons 16 jaar geleden bewoog, drijft ons vandaag nog steeds. En dat is passie voor de mogelijkheden van technologie” licht Rob verder toe over de toekomstplannen van het bureau. “We geloven in het verbinden van mensen en organisaties via technologie. Dat is wat ons drijft, omdat we in staat zijn een wezenlijke bijdrage te leveren in het leven van mensen en organisaties door technologie te omarmen en het op de beste wijze toe te passen”.

“Naast de veranderingen in de aansturing vanuit het management, zetten we ook koers naar zelfsturende teams. Ook onze aandacht voor de klant en onze ondernemende werkcultuur krijgt extra toewijding. En de specialistische kennis en kunde binnen onze focusgebieden Sports, Health en Retail gaan we verder intensiveren, door vaste gespecialiseerde teams per focusgebied. Uiteraard blijven we bij dit alles kritisch toezicht houden op het rendement van de organisatie.”

Over de E-sites Group

Met diverse werkmaatschappijen in online strategie, concept, design, development, e-commerce, mobile en internet marketing biedt de E-sites Group complete en vooruitstrevende oplossingen voor web & mobile.

e-sites.nl

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht