Geplaatst door Usabilla

Usabilla 4e snelst groeiende bedrijf van Nederland

Het Financieele Dagblad heeft Usabilla uitgeroepen als vierde snelst groeiende bedrijf van Nederland. Usabilla is een toonaangevend bedrijf op het gebied van online klant feedback oplossingen en heeft tussen 2012 en 2014 een omzetgroei doorgemaakt van 1176%. Daarbij is Usabilla vierde geworden van de 490 uitgekozen bedrijven.

Voor de uitreiking van de FD Gazellen Awards 2015, werden 490 bedrijven geëvalueerd op basis van de totale omzet tussen 2012 en 2014. De belangrijkste vereiste om aan deze landelijke meting mee te doen is dat het bedrijf een omzetgroei van ten minste 20% over een periode van drie jaar had gerealiseerd. “Ons harde werken heeft zijn vruchten afgeworpen en we zijn erg trots dat wij deze onderscheiding mogen ontvangen. Om onze wereldwijde groei te bevorderen, hebben we onlangs een kantoor geopend in New York en in 2016 schatten we een triple digit omzetgroei”, vertelt Marc van Agteren, CEO van Usabilla.

In 2012 maakte Usabilla de strategische beslissing om haar belangrijkste product “Usabilla for Websites” te lanceren. Deze online oplossing stelt bedrijven in staat om een feedbackknop te installeren op hun websites, visuele feedback van de gebruikers te verzamelen in de vorm van screenshots en gerichte slide-out en exit surveys op te zetten. De unieke visuele functionaliteit, gecombineerd met het gebruiksgemak en de klantgerichte aanpak van het bedrijf, leidde bij Usabilla tot exponentiële groei. Na “Usabilla for Websites” heeft Usabilla een soortgelijke oplossing voor e-mails en apps gelanceerd.

Usabilla helpt merken als HP, Adidas, Philips, Booking.com, Lufthansa, KLM en The Economist om de prestaties van hun websites, apps en e-mails met live feedback van gebruikers te optimaliseren.

Citaten
— Marc van Agteren, CEO van Usabilla