Industry Wire

Geplaatst door Boomerang Create

ING helpt dagdromers vooruit

Amsterdam, 16 februari 2017 – ING heeft samen met Boomerang Create een campagne ontwikkeld die uitgerold wordt via FacebookInstagram en de ING Community. ING wil mensen inspireren niet langer te blijven dagdromen, maar hun dromen na te jagen.

Hart volgen

Een droomleven is voor iedereen haalbaar. Je moet er alleen wel voor gaan. Dit vereist lef. En vaak ook een duwtje in de juiste richting. Hier wil ING bij helpen. Door inspiratie én concrete handvatten. 

De huidige campagnefilm is de eerste in rij van een aantal video’s. In de volgende toont ING een aantal portretten van mensen uit deze video die hun hart volgen, waar ze tegenaanlopen en hoe ze volharden in het realiseren van hun droom. 

Credits
Klant verantwoordelijk: Marlies Hilgersom-van Wijngaarden, Thijs Jaski, Britt Koning, Marianne Sebregts, Olivier ten Kate
Concept: Hugo van der Kun, Marco van Houwelingen, Eldin Fetahovic, Martijn Konings.
Account: Michael van Os
Project management: Sophie Voerman
Regisseur: Frits Taberima
D.O.P. Eldin Fetahovic
Executive Producer: Fikret Fetahovic
Producer: Kim Trap
Junior Producers: Nurcan Tuzkapan, Thom Specht
Grip: Bjorn Schumacher
Gaffer: Kirtan Hummelen
Best Boy; Paul van Veghel
Camera-assistent: Bart Hol
Visagie: Chloe Pessy
Styling: Ida Doodeman, Charlie van der Ligt
Sound: Soundsright

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht