Industry Wire

Geplaatst door DDMA

DDMA E-mail Awards: Wie worden dit jaar beloond voor het beste werk in e-mailmarketing?

DDMA E-mail Awards: Wie worden dit jaar beloond voor het beste werk in e-mailmarketing?
Inzenden voor E-mail Campagne en E-mail M|V 2017 van start
Amsterdam, 13 maart 2017 – Al voor het zevende jaar op rij beloont brancheorganisatie DDMA het beste werk in e-mailmarketing met de DDMA E-mail Awards voor E-mail Campagne en E-mail M|V van het Jaar. De awards worden uitgereikt tijdens de DDMA Email Summit op 15 juni in de Kromhouthal in Amsterdam. Vanaf vandaag kunnen cases en personen worden aangemeld voor nominatie.

Het congres en de awards zijn een initiatief van de DDMA commissie E-mail. Een vakjury, bestaand uit experts in het vakgebied, met als juryvoorzitter Frans Reichardt, maakt op 22 mei de genomineerden in beide categorieën bekend.

Reichardt: “Steeds meer organisaties stellen de klant centraal en zijn steeds beter in staat in te spelen op de customer journey. Dat zien we ook in e-mailmarketing. Dankzij technologie en slim gebruik van data volgen de ontwikkelingen in ons vakgebied elkaar snel op, bijvoorbeeld op het gebied van dynamische content. Ik ben benieuwd of we dat dit jaar in de inzendingen ook weer terugzien.”

Vorig jaar wonnen Albert Heijn (juryprijs) en bol.com (publieksprijs) de award voor E-mail Campagne 2016. Floris Regouin (toen nog Samsung, nu Yourzine) won zowel de jury- als de publieksprijs voor E-mail M|V van het Jaar. Hij maakt dit jaar deel uit van de jury.

Winnaars
Eerdere winnaars van de award voor E-mail Campagne van het Jaar zijn HotelSpecials, Marktplaats en Travix. Saartje de Wit (toen Delta Lloyd, nu Jumbo) en Albert Vogelaar (toen BSH, nu T-mobile) werden eerder uitgeroepen tot E-mail M|V van het Jaar.

Meer informatie over de awards, de DDMA Email Summit en de mogelijkheid tot inzenden is te vinden op http://www.emailsummit.nl/

Over DDMA
DDMA is de brancheorganisatie voor marketing en data. Onze 275 leden halen en brengen bij ons kennis over het inzetten van data om relevant te kunnen communiceren met hun doelgroepen. Daarom organiseren wij met en voor hen netwerk- en kennisbijeenkomsten. Wij eisen van onze leden dat zij handelen binnen het kader van de wet en de gedragscodes. Daarnaast spreken wij met de stakeholders in Den Haag en Brussel over de ontwikkeling van een duurzame data-economie.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht