Industry Wire

Geplaatst door One Shoe

One Shoe lanceert nieuw label gericht op eHealth: Todae

Bureau One Shoe lanceert vandaag op de vakbeurs Zorg & ICT onder de naam Todae een nieuw specialistisch eHealth label. Met dit nieuwe label wil het reclame- en internetbureau al haar activiteiten op het gebied van eHealth samenbrengen onder één duidelijke noemer.

Todae specialiseert zich in de ontwikkeling van gevalideerde en gebruiksvriendelijke eHealth oplossingen voor zorgorganisaties, ziekenhuizen en farmaceutische organisaties. 

Bureau One Shoe werkt ruim elf jaar voor uiteenlopende organisaties in de Retail, media, logistiek én zorgsector. Door alle werkzaamheden op het gebied van eHealth samen te brengen onder één duidelijk label, wil One Shoe haar eHealth-expertise beter in de markt positioneren.

eHealth is een specialistische tak van sport

Paul Pelsmaeker (Stichting Digitalezorg.nl) feliciteerde Todae-oprichter Michel van Velde met de officiële lancering van Todae op vakbeurs Zorg & ICT 2017. Michel van Velde: “De afgelopen jaren zien we dat eHealth een steeds specialistischere tak van sport is geworden. Denk dan niet alleen aan kennis van web- en applicatieontwikkeling maar ook aan aspecten als privacy, security, ISO/NEN-standaarden en niet te vergeten usability. We hebben hier de afgelopen jaren enorm veel ervaring in opgedaan, bijvoorbeeld met ThuisMeten (cVitals) voor FocusCura en Thuisarts.nl voor de Nederlandse Huisartsen Vereniging. Die ervaring bundelen we nu in Todae.” 

Todae biedt diensten aan op het gebied van eHealth strategie, User Experience Design, eHealth app- en web development.

Todae is op dinsdag 14 maart op de Zorg & ICT beurs in Utrecht officieel gelanceerd.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht