Oogst en Tealium partners in datamanagement

Tealium, Europese topspeler op het gebied van data distributie platforms, en online marketing bureau Oogst kondigen hun samenwerking aan op de Nederlandse markt. Tealium en Oogst delen dezelfde visie om organisaties te helpen om klantdata te ontsluiten en zo een betekenisvolle en relevante klantervaring mogelijk te maken.
Tealium is leidend in real-time customer data oplossingen en enterprise tag-management systemen en werkt voor bedrijven als Booking.com, Wehkamp en Heineken. Oogst is voorloper in het implementeren en het laten renderen van Data Management Platforms en gaat Tealium op technisch en organisatorisch vlak ondersteunen.
Nico Maessen, oprichter en managing partner bij Oogst: “Het gebruik van klantdata in de centrale aansturing van online marketingkanalen biedt enorme kansen om online marketing naar ‘the next level’ te brengen. DMP technologie is een belangrijk onderdeel van onze strategie – en die van onze klanten. Door de samenwerking met Tealium verbreden we onze dienstverlening op dit gebied. Onze getrainde consultants zorgen voor de volledige technische implementatie, de integratie van alle online kanalen, maar ook de data strategie en de inrichting van innovatieve online campagnes”.
Matt Pilgrim, VP EMEA Partner en Allianties: “We kijken er naar uit om met Oogst samen te werken en te ondersteunen om hun klanten een uitzonderlijke klantervaring te kunnen laten bieden. Door insights te ontsluiten en data te koppelen over verschillende platforms en kanalen heen, kunnen we een eenduidig klantbeeld creëren en uiteindelijk real-time, contextueel relevante conversaties met de consument faciliteren.”
Over Oogst
Oogst is een digital marketing bureau met een sterke focus op het gebruik van klantdata. Online kanalen als search, display, social en affiliate worden hiermee effectief beheerd, maar ook op strategisch niveau biedt Oogst een bewezen aanpak om digitale groei goed te begeleiden. Analytics en datamanagement oplossingen zijn een bewezen specialiteit van Oogst. Oogst werkt voor nationale en internationale klanten als de Goede Doelen Loterijen, HEMA, Suitsupply, OHRA, SAS, de Nederlandse Spoorwegen.
Sinds april 2016 maakt Oogst deel uit van Oxyma; expert in het creëren van klantinzicht, het managen van klantprocessen en het uitvoeren van 1-op-1 klantinteracties via online en offline kanalen. Naast Oogst en Oxyma zelf maken ook mobile agency aFrogleap en Social creatief- en strategiebureau Your Social deel uit van de groep. Een unieke combinatie van complementaire expertises waarmee we gezamenlijk een groot deel van de customer journey beheersen.
Over Tealium
Tealium revolutionises today’s digital businesses with a universal approach to managing the ever-increasing flows of customer data – spanning web, mobile, offline and Internet of Things devices. With the power to unify customer data into a single source of truth, combined with a turnkey integration ecosystem supporting more than 1,000 vendors and technologies, Tealium’s Universal Data Hub enables organisations to leverage real-time data to create richer, more personalised digital experiences across every channel.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.