Industry Wire

Geplaatst door Storyboard Agency

Storyboard Media wordt contentpartner Van Dobben

Van Dobben sluit de handen ineen met influencer & branded contentbureau Storyboard Agency in Amsterdam. Het komend jaar zal Storyboard verantwoordelijk zijn voor de gehele social content-strategie van Van Dobben. Voor deze samenwerking neemt Storyboard naast strategie ook creatie, distributie en social advertising op zich.

In de horeca heeft Van Dobben al een solide reputatie onder consumenten en ondernemers als hét premium merk voor croquetten en bitterballen. Zo is het merk dé gouden standaard geworden voor wanneer men tijdens borrel- en lunchmomenten échte kwaliteit wil. Maar de online zichtbaarheid van het merk is de afgelopen jaren beperkt geweest. Daar gaan we nu verandering in brengen.

Met deze samenwerking gaan we middels een sterke digitale footprint en slimme mediadistributie de social-kanalen van Van Dobben nieuw leven inblazen. Zodat we kunnen bouwen aan een betrokken en loyale fanbase. Het online platform dat we hiermee bouwen, zal daarnaast dienen als ondersteuning voor landelijke activaties.

Martijn de Kemp, Managing Director en oprichter van Storyboard Agency: “Ik ben supertrots dat we content partner worden voor een van de meest iconische brands van de Nederlandse food sector. Tijdens de pitchfase merkten we al hoe de geschiedenis en culinaire traditie van Van Dobben een rijke voedingsbodem vormen voor mooie content-ideeën. Inmiddels staan de eerste posts live, en we kunnen niet wachten om de rest van onze strategie tot leven te brengen.”

Jiska van Rhenen, Channel Manager OOH van Royaan/Van Geloven, het moederbedrijf van Van Dobben: “Social media is voor ons erg belangrijk om de consumentendoelgroep (Out of Home) in contact te brengen met ons merk. Storyboard heeft laten zien het merk Van Dobben te begrijpen en de kernwaarden doeltreffend door te kunnen vertalen naar een passende social strategie. We zijn ontzettend blij met onze samenwerking en de eerste posts, en kijken uit naar de eerste resultaten!”

Over Storyboard
Storyboard is een strategisch en creatief branded content bureau, dat vanuit de combinatie van in-huis strategie, productie en een eigen distributienetwerk van leading influencers van celebrities, muzikanten en sporters, digitale media-oplossingen ontwikkelt en distribueert voor merken als Heineken, Rituals Cosmetics, ASICS, Jack Daniel’s en Tele2.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht