Nieuwe identiteit en website dbf

dbf, DataBase Fulfilment – marktleider in Nederland op het gebied van allround loyalty services, heeft een nieuwe website dat in samenwerking met Mangrove is ontwikkeld. Met de nieuwe website heeft dbf het doel om het merk online te verstevigen en gekwalificeerde leads te genereren die het sales-team van dbf kan opvolgen.
“Na de eerste strategische sessie met Mangrove was het voor ons duidelijk dat Mangrove middels hun pragmatische aanpak snel feeling kreeg met ons en onze markt. Zij hebben ons goed begeleid met het visualiseren en formuleren van een scherpe presentatie waarin onze missie, visie, waarden en kwaliteiten goed tot uiting komen. Wij zijn bijzonder blij met de samenwerking en de hieruit voortgekomen nieuwe dbf website.” aldus Jasper Kruter, Algemeen Directeur dbf.
Dbf is inmiddels de derde B2B dienstverlener waarvan Mangrove dit jaar de website onder handen neemt: “We begrijpen de B2B markt goed en weten precies hoe we erachter moeten komen wat een website moet doen om hoogwaardige leads te genereren” aldus Jochem van Berne, Online Strateeg van Mangrove.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.