Fingerspitz in top 50 hardst groeiende techbedrijven van Nederland

Online marketing bureau Fingerspitz genomineerd voor de Deloitte Technology Fast 50 Award 2017. Daarmee behoort het tot de top 50 snelst groeiende technologiebedrijven van Nederland. De selectie vindt plaats op basis van de procentuele omzetgroei over de afgelopen vier jaar (2013 t/m 2016).
De Deloitte Technolgy Fast 50 is een jaarlijks terugkerend evenement. De winnaars maken kans op een plek in de EMEA Fast 500: de vijfhonderd snelste groeiers in Europa, het Midden-Oosten en Afrika.
Innovatiefste online marketing bureau van Nederland
De nominatie heeft Fingerspitz – met vestigingen in Breda en Eindhoven – te danken aan haar slimme en innovatieve manier van werken. Jaap Jacobs, managing director van Fingerspitz: “Wij willen het innovatiefste bureau van Nederland zijn. We zijn ervan overtuigd dat onze slimme en gezamenlijke inspanningen, en het toepassen van innovatieve technologie twee ontzettend belangrijke factoren zijn voor onze groei. Dat zien we terug in de resultaten die we boeken voor onze klanten. En nu ook aan de notering in de Fast 50.”
“Belangrijk onderdeel van innovatie binnen Fingerspitz is het ontwikkelen van eigen technologie. Onze developers zijn continu bezig met het ontwikkelen van technologie, zodat de marketeers slimmer en efficiënter te werk gaan. Zo werken we met een eigen programmatic buying tool, om slimmer advertentieruimte in te kopen.”
Over Deloitte Technology Fast 50
De Deloitte Technology Fast 50 is een jaarlijks terugkerende verkiezing van de vijftig snelst groeiende technologiebedrijven in Nederland. Martin Wabeke, partner bij Deloitte en programmaleider van de Technology Fast 50: “Wat opvalt aan de lijst, is dat er veel diversiteit is in proposities en verdienmodellen met een innovatief karakter. Deze Deloitte Technology Fast50-lijst toont wederom aan dat ondernemend Nederland in de technologiesector zich goed op de kaart zet en duurzaam doorgroeit.”
Donderdag 12 oktober wordt de uiteindelijke ranking feestelijk bekend gemaakt in Utrecht.
Over Fingerspitz
Fingerspitz is een snelgroeiend, Bredaas online marketing bureau en werkt onder anderen voor AA Drink, Deutsche Post en Van Uffelen. Onder het motto “Samen super slim in online marketing” stelt Fingerspitz expertise, kennisdeling en innovatie centraal. Vorig jaar won Fingerspitz ook al enkele vakprijzen, waaronder twee Dutch Search Awards en een plek in de Emerce 100.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.