Mobiel.nl kiest voor The Odd Shop

Mobiel.nl heeft na een uitgebreide pitch onder begeleiding van Ariën Breunis van
Brand Meester gekozen voor The Odd Shop.
Het bureau gaat van start met de ontwikkeling van een cross mediale campagne om het merk nadrukkelijker te profileren. Mobiel.nl als dé plek waar je op een slimme manier zelf de keuze maakt voor je nieuwe telefoon, abonnement met smartphone, sim only-abonnement of een thuispakket voor internet, tv en bellen.
Willemijn Reuvers, Client Service Director bij The Odd Shop:
“Mobiel.nl heeft een ijzersterke product- en servicepropositie opgebouwd die de consument in staat stelt om zelf de slimste keuze voor mobiele telefonie te kunnen maken. Deze boodschap gaan we nu vanuit een krachtig merkthema laden om zo de positie van Mobiel.nl verder te verstevigen en te verankeren naar de toekomst toe.”
Thomas Borsboom, Directeur bij Mobiel.nl:
“Na een intensief traject hebben we gekozen voor The Odd Shop als partner voor onze merkpositionering. The Odd Shop heeft gedurende het traject goed aangevoeld waar de uitdagingen voor Mobiel.nl liggen. Met een strategische en ook praktische aanpak hebben ze ons overtuigd. Wij kijken daarom uit naar een succesvolle samenwerking.”
Mobiel.nl begon 17 jaar geleden als studentmobiel.nl. Maart 2016 onderging het bedrijf de naamsverandering naar Mobiel.nl. Vandaag de dag bedienen zij zo’n 10% van de consumentenmarkt met een breed aanbod van nagenoeg alle providers en toestellen.
The Odd Shop is een full service reclamebureau en maakt merken merkwaardig door kwaliteit in strategie, concept en executie. Het bureau werkt onder meer voor klanten als de Rijksoverheid, Pink Ribbon, GVB, Batavia Stad en Bright Pensioen.
Het eerste creatieve werk zal begin 2018 te zien zijn.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.