Industry Wire

Geplaatst door Relay42

Relay42 trekt Patrick Aarbodem aan als Chief Commercial Officer

Amsterdam, 15 november 2017 – Datamanagementplatform-aanbieder Relay42 heeft Patrick Aarbodem aangesteld als Chief Commercial Officer. In deze functie is hij verantwoordelijk voor de wereldwijde salesstrategie. Het internationale managementteam bestaat verder uit oprichter Tomas Salfischberger, CMO Anoma van Eeden en COO Mark van Dijk. Met dit nieuwe senior managementteam is Relay42 goed uitgerust voor de volgende fase in internationale groei.

Tomas Salfischberger over de aanstelling van Patrick: “Relay42 is de afgelopen anderhalf jaar in het aantal mensen verdubbeld en in omzet verdrievoudigd en nu staan we op het punt om de volgende fase van groei in te gaan met een focus op verdere internationale expansie. We zitten midden in de overgang van startup naar scale-up. Ik ken Patrick al jaren en hij past perfect in ons team en bij onze werkwijze.”

Patrick Aarbodem (43) komt van Adversitement waar hij de rol van Managing Director vervulde. Patrick heeft in zijn carrière diverse salesmanagement-rollen vervuld, zo was hij commercieel directeur Benelux bij Nedstat/comScore, Chief Commercial Officer bij Prisma IT en VP Sales en Partnerships bij O2MC. Bij Nedstat ontwikkelde hij een structurele en schaalbare salesmethode, waarmee groeiende teams het beste resultaat behalen. Vanaf dat moment zet hij deze methode in bij scale-ups waar hij bijdraagt aan verdere internationale groei.

Patrick Aarbodem over zijn aanstelling: “Relay42 hanteert een analytische en gesegmenteerde aanpak om internationale groei te realiseren. Ik volg het bedrijf al enkele jaren en ben onder de indruk van de groei in zowel Nederland als daarbuiten en de grote klanten die ze aan zich hebben weten te binden. Daarnaast zie ik dat de innovatie op het gebied van digital marketing steeds sneller gaat en ik kijk ernaar uit om bij Relay42 klanten te helpen hun customer journeys te verbeteren.”

Over Relay42

Het Data Management Platform (DMP) van Relay42 verandert marketing in een menselijke dialoog. Door alle marketingkanalen aan het DMP te koppelen, personaliseren marketeers elke uiting in realtime voor de juiste persoon in de juiste context. Relay42 is in 2011 in Amsterdam opgericht en is in korte tijd uitgegroeid tot marketinghub voor merken van wereldklasse, zoals KLM, ING, Vodafone, Nuon, Mazda, ABN Amro en Achmea. Relay42 maakt haar visie op een-op-een marketing werkelijkheid en zorgt voor échte resultaten. Kijk voor meer informatie op relay42.com.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht