Industry Wire

Geplaatst door Snoobi B.V.

Snoobi introduceert Facebook Analytics

Snoobi kondigt de nieuwste versie van haar webanalyseprogramma aan: Snoobi Analytics 4. De veranderingen in deze versie zijn gebaseerd op verzoeken van Snoobi-klanten en voegen meer mogelijkheden toe voor het maken van analyses en dashboards, rechtstreeks binnen de Snoobi interface.
Na de ingebruikname van de nieuwe interface eind vorig jaar, komt Snoobi nu met een aantal uitbreidingen in de rapportages. Allereerst is dat Snoobi Facebook Analytics™.

In het Facebook Analytics rapport worden belangrijke gegevens over fans en bezoekers aan een Facebook bedrijfspagina getoond. Het rapport geeft informatie over wat bezoekers op de Facebook pagina leuk vinden en welke acties daarop volgen. Reageren bezoekers op uitnodigingen of advertenties, gaan ze naar de website en besteden ze daar tijd om meer informatie te verzamelen of om de webshop te bezoeken? Een bijzonder onderdeel is de mogelijkheid om informatie uit Facebook over concurrenten te vergelijken met de eigen informatie.
Naast de demografische gegevens van bezoekers en fans, worden ook betrokkenheid en sentiment geanalyseerd.

Charles Odinot van Snoobi B.V. Benelux zegt: “Snoobi Facebook Analytics biedt bedrijven inzicht in een van de belangrijkste social media, Facebook. Met deze analyses ben je slagvaardiger in het samenspel van website en social media. Op die manier kun je je internet marketing richten op díe plaats en met díe methode die het meeste effect sorteert.”

Meer informatie is te vinden op www.snoobi.nl/snoobi+analytics/facebook+analytics/

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht