FCR Media landt meteen op de tweede plaats in Digimedia top 100 van grootste digitale agentschappen in België

FCR Media haalt in één beweging meteen de tweede plaats in de Digimedia top 100 van digitale agentschappen in België. Het bedrijf is daarmee hét digitale agentschap voor KMO’s in België. FCR Media is verheugd met de bevestiging in een toonaangevende lijst als de Digimedia top 100.
Digimedia, het online medium gespecialiseerd in nieuwe media en communicatie, stelt ieder jaar de top 100 samen van de grootste digitale agentschappen in België. De belangrijkste selectiecriteria voor de ranking zijn omzet, marge, digitaal personeel, en kern-expertise van het agentschap. FCR Media werd dit jaar voor het eerst geselecteerd en belandt meteen op de 2de plaats.
Birgit Peeters, managing director van FCR Media: “We zijn bijzonder verheugd over deze ranking. Als marktleider in online marketing voor KMO’s is het naast een mooie erkenning voor FCR Media ook erg belangrijk voor de Belgische KMO.”
FCR Media telt 40.000 Belgische KMO’s als klant. Het Belgische team is 34 Google Certified Specialist sterk en heeft partnerships met Microsoft en Google.
Birgit Peeters: “We begeleiden KMO’s bij de online inhaalbeweging die ze zo broodnodig hebben. Slechts 1 op 4 Belgische KMO’s investeert in digitale marketing terwijl maar liefst 83% van de zoekacties naar producten of diensten online gebeurt. KMO’s moeten aanwezig zijn waar hun klanten zich bevinden:online! Het doel van FCR Media is onze klanten even concurrentieel maken als grote online spelers.”
De mooie ranking in de Top 100 is tegelijkertijd ook een beloning voor de energie die FCR Media het afgelopen jaar stak in de transformatie van haar interne processen en diensten.
Birgit Peeters: “We zijn het afgelopen 1.5 jaar zeer intensief bezig geweest met een interne digitale transformatie, volledig geschoeid op de noden van onze klanten. Deze tweede plaats in de Digimedia Top 100 is voor ons de kers op de taart voor onze geleverde inspanningen.”
Over FCR Media Belgium
FCR Media Belgium is de partner in digitale marketingoplossingen van meer dan 40.000 kmo’s en zelfstandigen in België. Het bedrijf levert producten en diensten om zijn klanten online meer zichtbaar te maken en hun verkoop te stimuleren. Van websites tot online campagnes. FCR Media Belgium beschikt over 50 jaar ervaring in de kmo-markt. Het bedrijf is ook Google Premier partner en heeft een partnership met Microsoft. Klanten kunnen rekenen op de expertise van Google-gecertificeerde specialisten en een team van digitale experten om hun digitale aanwezigheid te optimaliseren. Het bedrijf maakt deel uit van FCR Media Group, actief in 12 Europese landen.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.