Theo van Vugt nieuwe hoofdredacteur Adformatie

Theo van Vugt wordt hoofdredacteur van vakblad Adformatie. Hij blijft tevens aan als redactioneel opperhoofd van Tijdschrift voor Marketing.
Dat maakte Van Vugt vanochtend bekend op zijn huisblog Molblog. Hij treedt per 1 december aan in zijn nieuwe (dubbel)functie.
Hij licht toe: “Om het ingewikkeld te maken en de uitdaging nog groter, blijf ik ook de verantwoordelijke voor Tijdschrift voor Marketing en alle satellieten: MolBlog.nl, Marketing-online, Marketing RSLT en alle events.
Hoewel beide merken hun eigen redacties houden, is het wel de bedoeling dat de twee platformen nadrukkelijker gaan samenwerken en zich naar de markt ook meer als één blok gaan presenteren”.
Adformatie en Tijdschrift voor Marketing zijn beiden titels van Kluwer. Van Vugt zegt dat hij Adformatie, dat vooral bekend is als papieren titel, multimedialer wil maken. De digitale tak moet sterker naar voren komen.
Deel dit bericht
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond
3 Reacties
Theo
Dit is een besparingsmaatregel die anders verpakt wordt.
Hans
Ben het met bovenstaande reageerder eens. Of ze willen Adformatie langszaam (of snel) de afgrond in duwen.
Jeroen Mirck
Ach ja, het is Emerce en Computable in hun gezamenlijke VNU-tijd ook overkomen, een gezamenlijke hoofdredacteur. Ik denk dat Adformatie alleen maar beter wordt van een multimediale hoofdredacteur als Theo van Vugt. Op internet heeft Adfo veel kansen laten liggen, zeg ik uit eigen ervaring.