Industry Wire

Geplaatst door Expedia

Expedia zet eigen personeel in voor actie hotelpartners

29 december 2011 – Expedia, het grootste online reisbureau ter wereld, organiseert een actie voor hotelpartners in de Benelux waarbij het regionale team zich beschikbaar stelt als prijs. De vier hotels met de meest verkochte kamers tussen 23 december en 6 januari kunnen rekenen op een medewerker van Expedia die zich een dag inzet als conciërge, reserveringsmedewerker of trainer op het gebied van sales in het hotel. Expedia wil op deze manier de boekingen rond de jaarwisseling stimuleren en ervoor zorgen dat hotels de beschikbare kamers en prijzen in het boekingssysteem goed bijhouden. De winnaars worden bekendgemaakt op 22 februari (Amsterdam) en 23 februari (Brussel) tijdens het Expedia, Inc Partner Event.

Expedia heeft tweeduizend hotelpartners in de Benelux. Vier daarvan maken uiteindelijk kans op de prijs: één hotel in Amsterdam, één hotel in Brussel, één hotel in de regio Nederland en één hotel in de regio België/Luxemburg. De winnaar wordt bepaald op basis van de meest verkochte kamers in de periode 23 december 2011 – 6 januari 2012 in verhouding met de capaciteit van het hotel. Hotels hoeven zich niet apart voor deze actie aan te melden en doen automatisch mee.

Olivier Pernoud, Director Market Management Benelux bij Expedia: “Steeds meer buitenlandse toeristen, maar ook Nederlanders, vieren de kerstdagen en de jaarwisseling in steden, zoals Amsterdam. Vaak zijn dit last minute boekingen. Daarom is het belangrijk dat onze hotelpartners de beschikbare hotelkamers goed bijhouden in het systeem en interessante deals verstrekken.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht