‘Twitter onthult plannen voor advertentieplatform’

Twitter komt binnen een maand met een eigen advertentieplatform. Het bedrijf zou plannen hebben om een beta-versie live te zetten.
Dat liet Anamitra Banerji, hoofd product management bij Twitter los tijdens een vraaggesprek op een bijeenkomst van het IAB in de Verenigde Staten. Op dit moment zou het advertentieplatform zich in de testfase bevinden.
Volgens Banreji zou Twitter het heel duidelijk maken wanneer een sponsor heeft betaald voor een advertentie. Bovendien moet de advertentie relevant zijn voor de gebruiker, zodat deze het niet als een advertentie zou zien.
Op de vraag of er binnen een maand advertenties op Twitter zouden worden aangeboden, antwoordde Banreji bevestigend.
De vraag is hoe de advertenties vorm krijgen. Komen deze in de stream van berichten te staan? Is het op basis van opt-in? Speelt locatie een rol in de vorm? Vooralsnog is het wachten tot Twitter daadwerkelijk met meer nieuws naar buiten komt.
Deel dit bericht
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond
2 Reacties
danny van der cingel at easyconcepts dot kom
goede beslissing denk ik van twittert, wij kunnen niet wachten natuurlijk om de eerste campagne uit te zetten in .nl
Marie
Iets te commercieel en het is het begin van het einde…