Deel dit artikel
-

Nominaties Dutch Search Awards bekendgemaakt

Zojuist heeft de jury de shortlist bekendgemaakt van de derde editie van de Dutch Search Awards. In totaal zijn 79 cases genomineerd verdeeld over 16 categorieën.

Agencies, merken en professionals hebben afgelopen maanden hun projecten ingezonden. De genomineerden maken nu kans op een Dutch Search Award voor werk van het afgelopen jaar.

Tot de kanshebbers behoren onder meer Schiphol, Vodafone en Jumbo.

Nieuw dit jaar is de ‘Grote Prijs’. Uit alle inzendingen zijn drie hoogst beoordeelde cases gekozen om tijdens de live-uitreiking een videopitch te houden. Dit zijn: Adwise en United Retail, iProspect en Tele2 en Traffic4u en Jumbo. De pitch zal tijdens de avond beoordeeld worden door de juryleden samen met het aanwezige publiek. De awardshow wordt dan ook afgesloten met het bekendmaken van de winnaar van de Grote Prijs 2018.

De winnaars worden bekendgemaakt tijdens de live uitreiking op 22 november bij DeFabrique in Utrecht.

Deel dit bericht

3 Reacties

Marco Schuurman - Increase

Gefeliciteerd allemaal! Tot de 22e! 🙂

Jeroen van Abeelen - Max ICT

Super gaaf dat wij genomineerd zijn!!
We zijn benieuwd naar de uitslag.
Iedereen gefeliciteerd.

Marnix Bakker - Nochii

Wel grappig dat sponsoren ook “genomineerd” kunnen worden.

Niet erg handig volgens mij, als je al moeite hebt om als onafhankelijke award show over te komen. Jullie zouden transparant moeten zijn in beoordeling door bijvoorbeeld winnende cases openbaar te maken. Juryleden die cases van collega’s of eigen agency beoordelen en sponsoren die meedoen voor een award, helpen niet bepaald om het imago van de DSA te verbeteren.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond