Nieuwe contactinfomatie meteen in Salesforce CRM met ABBYY Business Card Reader-app

Amsterdam, 10 april 2019 – Tijdens netwerkavonden oogsten ondernemers vaak visitekaartjes. Grote kans dat ze een tijdje blijven liggen en soms kwijtraken. De ABBYY Business Card Reader-app voor Android en iOS maakte het al mogelijk om fysieke kaartjes in te scannen. Met de nieuwe Salesforce-integratie zetten ondernemers contacten gelijk in hun CRM-systeem.
De app scant het visitekaartje en slaat de contactinformatie op als een mobiel contact. Nieuw is dat de app de gegevens daarna meteen naar het Salesforce CRM-systeem exporteert. Zo automatiseert de Salesforce-integratie tijdrovende administratieve werkzaamheden als het opslaan en exporteren van nieuwe contacten.
Ook stelt de ABBYY Business Card Reader-app gebruikers in staat verbindingen te leggen met nieuwe contactpersonen op sociale media. Daarnaast is het mogelijk de app te synchroniseren met de Apple Watch-app en met een webversie van de app.
Tienjarig jubileum
De release van de nieuwe functie vindt tegelijk plaats met het tienjarig jubileum van de eerste mobiele app van ABBYY: de Business Card Reader voor Nokia-telefoons die draaiden op Symbian S60. Met deze app veranderde ABBYY de manier waarop mensen hun zakelijke contacten opslaan en beheren. Het softwarebedrijf blijft zijn jarenlange ervaring en kennis op het gebied van mobile inzetten om bedrijven en particulieren te ondersteunen bij digitale transformaties.
“De app is perfect voor professionals die constant onderweg zijn en zich bezighouden met sales, legal, verzekeringen, service en marketing”, zegt Bruce Orcutt, Senior Vice President productmarketing bij ABBYY. “Zo besparen ze tijd, verhogen ze hun productiviteit en verbeteren ze hun zakelijke resultaten.”
Lees meer over de ABBYY Business Card Reader en de nieuwe Salesforce-integratie op www.abbyybcr.com/nl/.
###
Over ABBYY
ABBYY is een internationale leider op het gebied van content-intelligence-oplossingen en -diensten. Het softwarebedrijf biedt oplossingen waarmee bedrijven hun documenten en content transformeren in producten die business value opleveren. ABBYY levert digitale-transformatieoplossingen aan financiële instanties, verzekerings- en vervoersbedrijven, en organisaties in de gezondheidszorg en andere sectoren. Door intelligente, responsieve realtime systemen te leveren, helpt de softwareproducent bedrijven om klanten beter te begrijpen, met als uiteindelijke doel groei te stimuleren. De flexibiliteit van de AI-oplossingen van ABBYY stelt klanten in staat om gebruik te maken van een gevarieerd aanbod van geavanceerde technologieën, platformen en oplossingen op het gebied van classificatie, tekstanalyse, data, entiteitextractie en datavalidatie. Ongeacht het communicatiekanaal en de indeling. De ABBYY-technologieën worden gebruikt door verschillende grote internationale ondernemingen en overheidsorganisaties, evenals het mkb en particulieren. Het bedrijf heeft kantoren in Australië, Cyprus, Duitsland. Frankrijk, Japan, Oekraïne, Rusland, Spanje, Taiwan, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten. Bezoek voor meer informatie www.abbyy.com/en-eu/.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.