Gleefy gaat live! Dé Facebook-app van het jaar

Na een intensieve testperiode en na de recente beursgang van Facebook gaat vandaag dé Nederlandse Facebook-app live: Gleefy!
Gleefy (http://www.gleefy.com/) is een applicatie waarbij mensen via Facebook met een druk op de knop groepsuitjes kunnen regelen en boeken bij de top van de Nederlandse amusementswereld.
Gleefy is daarmee dé standaard voor een avontuurlijke date met familie, vrienden of collega’s: gemakkelijk, voordelig en snel via de social mediatopper Facebook.
Gleefy is bedacht en ontwikkeld door drie jonge, net afgestudeerde, ondernemers uit Utrecht.
Tegelijk met de lancering van Gleefy ondertekende de directie van attractiepark Walibi een overeenkomst. Walibi-directeur Mascha van Till-Taminiau is blij met de strategische samenwerking en razend enthousiast over de Gleefy-app. “De app is heel gebruiksvriendelijk en in het hart van onze doelgroep. Aansluiting bij Gleefy is voor ons een strategische keuze om onze marktpenetratie te vergroten.“
Naast Walibi sloot Gleefy al eerder overeenkomsten met tientallen aanbieders van uitjes. Onder hen Attractiepark Slagharen, Avonturenpark Hellendoorn, Vogelpark Avifauna, Dutch Water Dreams, Bleekemolens Race Planet, Coronel Kartracing, Deltapark Neeltje Jans en SnowWorld. Dagelijks komen daar nieuwe partners bij.
De Gleefy-app kan eenvoudig worden toegevoegd aan ieders Facebook-account of via gleefy.com. Ook personen zonder Facebook-pagina kunnen Gleefy gebruiken.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.