Industry Wire

Geplaatst door Interactive Intelligence

Kwaliteit van gesprekken verbeteren met Quality Contacts

Als onafhankelijke partij biedt Quality Contacts onder de naam Quality Services verschillende diensten. Zo kunnen gesprekken worden opgenomen, beoordeeld en desgewenst voorzien van feedback, advies en training. Het gaat dan nadrukkelijk om het maken van een kwaliteitsslag in de externe contacten. Compliance met de regelgeving is ook een belangrijke factor. Daaronder valt het ook het vastleggen en bewaren van mondelinge overeenkomsten in voice-logs.

Een aparte dienstverlening is het opslaan van gesprekken conform de wettelijke bewaartermijnen. “Gesprekken slaan we niet alleen op maar maken we voor onze klanten ook doorzoekbaar en oproepbaar”, aldus Age de Jong. “Gebruik maken van onze infrastructuur, met CIC, scheelt veel zorgen en kosten. De wettelijke bewaartermijn verschil per sector maar kan al snel oplopen naar zes, zeven jaar. Wij verzorgen de techniek en het beheer – de klant heeft zelf eenvoudig toegang tot de bestanden als dat nodig is.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht