NFON ondersteunt psychotherapeuten met Cloudya

NFON AG, de enige pan-Europese aanbieder van cloud-centrales, ondersteunt het Wiener Landesverband für Psychotherapie (WLP) bij het bieden van persoonlijke hulp aan mensen in de regio Wenen.
Ondanks de grote beperkingen in het openbare leven, kunnen patiënten dankzij Cloudya, het telefoonsysteem uit de cloud, toch psychische hulp ontvangen. Sinds de lancering van de Psychotherapie Helplijn konden meer dan 750 mensen die psychologische problemen ondervonden tijdens de coronacrisis worden ondersteund.
Er werken momenteel meer dan 160 psychotherapeuten voor de Psychotherapie Helplijn van het WLP en nog eens 100 staan op de wachtlijst. Mensen kunnen dagelijks tussen 8:00 en 22:00 uur gratis bellen met getrainde psychotherapeuten.
Het gebruik van Cloudya bij het WLP toont de voordelen van cloud-oplossingen: klaar voor gebruik en schaalbaar binnen 24 uur, gemakkelijk te gebruiken en altijd beschikbaar. “We zijn er echt trots op dat we dit uitstekende project in Wenen hebben kunnen ondersteunen. Wenen, de thuisbasis van de drie Weense psychotherapiescholen, gebaseerd op de ideeën van Sigmund Freud, Alfred Adler en Victor A. Frankl. Medewerkers van het WLP kregen eenvoudig en snel toegang tot de benodigde tools voor het thuiskantoor, waardoor mobiel werken ook in deze tijden mogelijk is. We helpen met cloudtechnologie in deze acute uitzonderlijke situatie en blijven dit doen in de waarschijnlijk nog belangrijkere fase na de corona-crisis”, zegt Hans Szymanski, Chief Executive Officer en Chief Financial Officer van NFON AG.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.